Sider

23.02.2009

What's in the bag?


Photo: ladybird
Ohoi, hva har jeg i posen tro? Har kjøpt meg en silkebluse på en bruktbutikk hjemme der jeg er fra. knallfin. Veldig lik en fra Zara som jeg har siklet på flere ganger, men avskrevet da den er litt for aprikos. denne derimot er i en herlig creme nyanse og kostet 750,- mindre.
-----------------------------------------------------
Yes! I've been wanting a silk shirt from Zara the latest weeks. But the color was a bit apricot, not a good idea for my skintone. then I came over this silkshirt at a thriftstore at home. Yeey!

8 kommentarer :

Anonym sa...

Oi, det ser spennande ut. :) Nydelig farge iallefall.

BRUDEPARET sa...

Oioi, den så helt nydelig ut!
Jeg ELSKER myke og behagelige bluser, og særlig chiffon! Når jeg kommer over slike varp klarer jeg ikke å holde meg og må bare ha de!

Nydelig farge på den blusen der, heldiggris! :)

Mette sa...

Så spennende! Gleder meg til bilder kommer ;)

Mina sa...

Det så fint ut. Deilig stoff! Kommer vel bilde snart så vi kan se

Unknown sa...

Nice post!
Keep on writing friend..
Hope to see you on my blog too...

Anonym sa...

Oj ser nydelig ut på stoffet å bedømme.

Ladybird sa...

Britt; ja, jeg er fornøyd med denne. Det var litt sårt å gi opp den på Zara, men desto mer gledelig å finne denne her ;)

Monique Lund: ahhh...det her var et varp ja, florlett men samtif med flott fall! Gleder meg til å ta den i bruk ;) Bluser og skjorter er en super enkel måte å style seg litt opp på!

Mie: he he he...det kommer nok etterhvert ;)

Ladybird sa...

Mina: Den er veldig myk og deilig. he he...bildet kommer nok snart ja ;)

Solo: Thank you, sure I'll pop by ;)

Camilla: Den er en liten lekkerbiksen ;)