Sider

15.02.2009

Lush opening


Photos: googlet
Okidoki, da er det realitet. Lush åpner sin første butikk i Norge. Jippi! Den kommer til å ligge i Dronningensgate 14 i Trondheim, rett ved Frakken. For de som ikke er kjent med konseptet så kan man jo enkelt sammenfatte det med at de selger fersk, håndlaget kosmetikk og hudpleie av naturlige ingridienser og gir produktene veldig festlige navn. Butikkene er alltid fargerike og en liten opplevelse i seg selv. Mens vi venter på åpningen den 05.mars kan man jo alltids ta en titt på hjemmesiden deres.
--------------------------------------------------------
Lush are opening their first shop in Norway. Hurrah! The shop will find place in Trondheim.

3 kommentarer :

Marte sa...

Gleder meg:)

Anonym sa...

Å så kult. Frakken har jeg vært på:-)

Ladybird sa...

Marte: det blir morsomt da :) jeg har faktisk aldri vært i en Lush butikk før, har bare handlet produktene deres på nett. Så der må jeg innom, har tenkt å ta meg en Trondheimstur snart så... ;)

Camilla: ha ha ha...det har jeg og, tror det er en plass alle som har vært i Trondheim detter innom ;)