Sider

03.02.2009

Prisvinneren -testet og satt på prøve

Da er håndkremen fra OPI testet. Den har nå vært med i veska mi, rundt om kring i vinter Norge og kalde Riga. En god handkrem er et must vinterstid, men det er ikke alltid like lett å finne en som man blir helt fornøyd med. Men etter å ha gitt denne fra OPI en uke, må jeg si at jeg har fått en ny venn. Den trekker fort inn i huden, etterlater hendene silkemyke og lukten er god. Lukten er litt vanskelig å beskrive, kremen lukter veldig rent, med et hint av noe tropisk, kanskje en mix av mango og papaya... Herlig lukt er det ihvertfall. Dessuten lukter den akkurat passe mye, liker ikke håndkremer som blir for dominerende i lukten.

Så jeg vil nok innrømme at jeg forstår hvorfor denne kremen har vunnet så mange priser som den har, og hvorfor en rekke beautyredaktører sverger til denne. Den er rett og slett en veldig god venn for vinterhender som står ovenfor endel utfordringer. Du kan blant annet kjøpe den hos de søte jentene hos Beautybasket!
-----------------------------------------------
I have tested the Award winning hand- and nail cream from OPI. And I have to admit, I can see why so many magazines writes about it, and why the editors loves it. The skin gets really soft and smell delicious! A new favourite!

2 kommentarer :

Anonym sa...

hei,
jeg leste innlegget ditt om de ulike ansiktsproduktene du liker. Jeg har lyst å prøve MD, men lurer på hvilke produkter du brukte da du hadde uren hud? Og hva slags urenheter det var? Kviser o.l? Er nysgjerrig på å prøve denne for å få bukt med kviser,spessielt i t-zonen, og får å få en ny glød. Tusen takk for en fantastisk blogg! :)

Ladybird sa...

Så flott at du likte det innlegget da :)Jeg har to ganger opplevd skikkelig utbrudd av uren hud, som følge av bytte av p-piller. Kvisene var dype og store og plassert rundt kjeven, noe som visstnok er typisk for kviser forårsaket av hormoner. Jeg brukte da de produktene som jeg nevnte i det innlegget. men hadde selvfølgelig mest fokus på MD produktene i den perioden. jeg brukte nesten akkurat de samme produktene, ba ikke for sensitiv hud. Det var eneste forskjellen. jeg tok også en MD Penslingskur hos hudpleieren. Den setter fart på sakene. Jeg får fortsatt sorte prikker på nesa, men ser at de forsvinner med en gang jeg har litt ekstra fokus på å bruke riktige produkter og masker. Ellers kan jeg fortsatt få litt blank hud i t-sonen, men det tror jeg ikke er til å unngå. men jeg synes mineralsminken min fra Everyday Minerals og Youngblood gir huden en veldig fin glød, så får man heller pudre nesen nå og da ;-)

Bare spør om du skulle komme på noe mer ;)