Sider

16.07.2009

150709 & 160709


Dagen i dag ble tilbragt i Haugesund, og nå bærer det rett ut på dobbeldate med et vennepar av oss.
Singlet fra H&M
Jeans fra Pull&Bear
Skinnjakke fra Pull&Bear
Ballerinas fra Bianco Footwear
Veske fra Charles&Keith
Neglelakk i fargen "Elin" fra MakeupStore.
Jeans from Pull&Bear, tank from H&M, leather jacket from Pull&Bear. handbag from Charles&Keith, ballerinas from Bianco Footwear.



Photos: ladybird
Det var deilig å tilbringe kvelden med trening på Sognsvann i går. Valget falt også på comfy på jobb.
Chinos fra Cubus
T-skjorte fra American Apparel
Sandaler fra Bianco Footwear
Chinos from Cubus, t-short from American Apparel and sandals from Bianco Footwear.

13 kommentarer :

Sara sa...

Herlig neglelakk :) Og veska er jo bare smashing :)

Linn Emilie sa...

fin neglelakk :D digget chinosene, lenge siden du har kjøpt de? Kan du skrive om hvordan du likte den eye lineren? :D

Miiicha sa...

Snygga sandaler!

Ladybird sa...

Sara: Er ikke den neglelakken fresh? Elsker fargen...kommer dessverre dårlig frem på bildet, men den er veldig fin!

Linn Emilie: Det er lenge siden ja, 1-2 år siden jeg skaffet de. De er veldig deilige ihvertfall ;)
Jeg kan godt skrive et innlegg om eyelineren ja ;) Reiser bort i helgen, så hører nok ikke noe fra meg da, men skal prøve på det!

Miicha: Elsker de ;)

Cecilie sa...

Arti bilde med pipstilk ben i skyggen ;-) Fine sko som alltids, skulle ønske jeg hadde samlingen din hehe

Ladybird sa...

Cecilie: det er ikke jogginga som har gjort bena så tynne og lange altså ;)

Anonym sa...

du har så mange fine bianco sko;)

Ladybird sa...

anonym: det er blitt en del par på meg ;) skodilla er mellomnavnet, som hos så mange andre jenter ;)

Marte sa...

fortsatt svært misunnelig på deg pga skoene altså;) De er vel ikke å oppdrive lenger de der nå? Skjønt at de har vært populær:)

J. sa...

Åh, vilka underbara skor!

Ladybird sa...

Marte: jeg var nok rimelig heldig som fikk fatt i de, sto igjen et par i min størrelse...da må man jo bare ;)

J.: De kan du tro jeg er glad i ;)

Barbro Andersen sa...

Likte siste outfit best :)

Og fytti katta så lange bein du hadde i skyggen :p

Ladybird sa...

Barbro: ha ha ha..det var skyggen sin det ;)

Jeg kan love deg at siste outfit var veldig behagelig ;)