Sider

21.07.2009

Home edition












Photos: Elle Style
Glamourjenta Jade Jagger åpner hjemmet sitt for Elle sine fotografering. Ser ut til at glamouren følger henne overalt. Hvem kunne vel ikke tenkt seg å robbe det klesskapet før en fest? Jeg hadde heller ikke hatt noe i mot armaturet med dødningshoder på, eller et svært bad.
-------------------------------------------------------------
Jade Jagger is a golden glamour girl. And that truly is reflected in her London home. She let a Elle photographer into her home and Elle's readers are now drawling over her partywardrobe.

10 kommentarer :

Barbro Andersen sa...

Nydelige bilder, hadde ikke hatt noe i mot å bodd der :D

Ina sa...

I'm in love! :)

ingunn sa...

sukk...

Anonym sa...

Det er noen som har det :)

*SNYdesign sa...

Jeg vet jeg vet jeg vet!!! Elsker interiøret. Herlig personlig! Tenk så moro å sniktittet i skapene;)

Ladybird sa...

Barbro: ikke jeg heller, kunne flyttet inn på dagen ;)

Ina: For sure ;)

Ingunn: Nydelig vet du ;)

Thunderbat: Tydeligvis ;)

*snydesign: Det er herlig hvor personlig det er, elsker fargevalgene hennes. Det er glamour uten å bli tacky. Love it!

Marte sa...

Elsker slike bilder.. Det er så gøy å se klær osv som andre har ;)

Ladybird sa...

Marte: jeg eslker også en sniktitt inn i andres saker, om det er hjem, klesskap, toalettmappe, sminkepung... :)

Inger sa...

kunne lett bytta med henne;) sko-gærn som jeg er...

Ladybird sa...

Skogalskap er akseptert her i gården, Inger ;)