Sider

25.07.2009

Cubus cuteeeee's


Photos: Cubus
Det kan være lurt å ta turen innom Cubus i disse dager. De har fått inn en del fine tee's i det siste. Jeg tar turen innom allerede i dag, på vei til trening. T-skjorter får man liksom aldri nok av.
Og om ikke så lenge kommer kolleksjonen som jeg smugtittet på i vår i Cubus sine butikker.
------------------------------------------------------------------------------------------
Pop by your nearest Cubus store. Alot of cheap and chic tees has arrived.

5 kommentarer :

Barbro Andersen sa...

Likte den U.S.N :)

Barbro Andersen sa...

- og takk for tips, forresten =)

Ladybird sa...

Den er fin ja ;) Det er bare å glede seg, masse lekkert som kommer inn på Cubus den nærmeste tiden ;)

Kine sa...

tidligere har jeg funnet en fin jakke og en t skjorte etter tips på bloggen din, disse var også søte, kjempe gøy med slike tips;)

Ladybird sa...

Kine: Så morsomt at du har likt det jeg har postet da, må jo dele på godene ;) Og jeg som liksom skulle kjøpe meg noe av dette i dag...hadde ikke igjen noen av de på den Cubusen jeg var innom. jeg får prøve en litt lenger unna sentrum ;)