Sider

27.03.2012

Coco perfection

Photo: ladybird
Hvor fresh går det ann å bli? Jeg elsker makeup looken i denne Chanel reklamen. Vil ha den lebestiften. Men det står jo ikke hvilken farge det er. Noen som vet navnet på denne fantastiske rosafargede lebestiften?

Could you possible look fresher than this? I just love this makeup look. Superfresh and feminine. Quite perfect actually. Too bad Chanel didn't mention the colors they've used. i want that lipstick so bad. Just gotta get my hands on it's name. Any idea what this color is called?

12 kommentarer :

Nanne sa...

Nydelig, nydelig! Har dessverre ikke peiling på fargen, jeg heller:)

Natalie Hughes sa...

It looks exactly like Rouge Coco Shine lipstick I picked up the other day: number 50, 'Rivage'. Hope that helps!

Anonym sa...

Jeg tror det er "Boy"

Lydia sa...

Ååh, nydelig headshot! Vet ikke hvordan farge det er, men den var utrolig fresh (:

- L

Marianne sa...

Kan det være "magnolia"? Se her: http://ommorphiabeautybar.com/2012/03/21/chanel-magnolia-rouge-coco-sourire-rouge-coco-shine-new-for-spring-2012-swatches-review/

Litt annerledes lys på de bildene hun har..

Anonym sa...

Synes også det ser litt ut som boy, kanskje litt llysere? Si i fra hvis du finner ut, vil også ha:)

Spis, løp, les sa...

Jeg tror også det er Boy, men ikke helt sikker.

Ladybird sa...

Nanne, Anonym, Mademoiselle karamell, Lydia: jeg har spurt litt rundt, men enda ikke funnet det. Får stikke innom en av Chanel counterne i London når jeg skal dit i påsken, der MÅ de vite det!! ;) fargen er til å spise opp! jeg er rimelig sikker på at det ikke er Boy, det er en av mine favoritter og den er litt kaldere i fargen. Tror jeg. Dessuten vil jeg tro det er en av de nye fargene denne våren, siden det er et av kampanjebildene. Skal nok finne det ut...og da får dere rapport!! :)

Ladybird sa...

Marianne: tusen takk for tipset, det ser jo veldig ut som den da!! Jeg skal titte nærmere på den når jeg kommer i en butikk. den ser helt fantastisk ut! Nok en gang, tusen takk!

Ladybird sa...

Natalie: Thanks darling, I will check out "Rivage" right away. The color looks amazing, I need to get my hands on it ;)) Once again - thank you!!

Anonym sa...

I asked at my John Lewia Chanel bauty counter today and was told the colour is indeed Magnolia as suggested over :)

Nina

Ladybird sa...

Nina: Thank you darling! Then I've just added Magnolia to my shoppinglist!! ;))