Sider

04.03.2012

Mr.Kindle

Photo: ladybird
Jeg har fått en ny mann i livet mitt, Mr.Kindle. Han er med meg stort sett overalt, deler en kaffekopp med meg på et solfylt torg, sitter på strandpromeaden med meg, ligger i solskinnet under ei palme sammen med meg og han er også god å ha på vei til og fra jobb. Og kjæresten min, han har ikke noe i mot min nye darling.

I anledning min nye duppeditt, så tar jeg i mot boktips med stor takk! Og til dere som ikke har lest Shantaram enda, sørg for at det står på to do listen for 2012.

I got a new man in my life, Mr.Kindle. He's a smart one and he is always there with me. Sharing a cup of coffee in the sun, at the beach walk, enjoying the sun under a palm, he is even keeping me company during my tramride to and from work. And my real boyfriend approve.

Me and Mr.Kindle want to know your favorite books, wanna share them with us? My favorite book is Shantaram, if you haven't read it yet, make sure it happens in 2012.

6 kommentarer :

Copenhagen tips sa...

Jeg leser to ulike nå, bla. denne:
http://www.amazon.com/Yoga-Bitch-Skepticism-Cigarettes-Enlightenment/dp/0307717445/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1330890182&sr=8-1 og denne http://www.amazon.com/Likeable-Social-Media-Customers-Irresistible/dp/0071762345/ref=sr_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1330890214&sr=1-1

Begge på Kindle ;-)

karianne sa...

Kan varmt anbefale "The Corrections" av Jonathan Franzen. Shantaram tror jeg må være den beste boken jeg noengang har lest, men Franzen er hakk i hel. Elsker min kindle - hatt den i to år, og sikler på den lille som du har...

Ladybird sa...

Strikkelaura: jeg måtte laste ned prøvesmak på begge to jeg, lest ut Yoga bitch allerede, tror nok jeg må laste ned hele den ja ;)) Tusen takk for tips! Jobber jo med markedsføring, så den andre kommer også godt med.

Guro: Tusen takk for tips, da skal jeg sjekke ut den! Kindle er helt genialt, jeg er hekta. Og det er bra å være hekta på lesing ;)) The Corrections skal lastes ned, vi deler jo tross alt favorittbok ;))

Spis, løp, les sa...

Er Kindle bedre enn Ipad? Jeg har lest Kelly Cutrone på min padde, anbefales. Hiver meg også på Corrections, og Freedom av samme forfatter. Og yoga bitch skal på min padde :-)
Hvis du liker krim, prøv P.D. James An unsuitable job for a woman, finfin erkebritisk krim.
God bok :-)

Trine sa...

Om du liker norsk litteratur, er Niels Fredrik Dahl fan-taastisk, like bra som sin fru Linn Ullmann. Ellers er jeg stor fan av alt av Lars Saabye Christensen - var solgt fra det øyeblikk jeg åpna "Beatles" som fjortenåring. Har nettopp lest "Før jeg brenner ned" av Gaute Heivoll, den var også veldig spennende, sår og fin på samme tid. Ellers grein jeg meg ihel av "The lovely bones" og lærte mye av "Boktyven". Kjenner ikke til noen lesebrett, jeg - er det bedre enn papir mellom hendene? :)

Ladybird sa...

Mademoiselle karamell: jeg har ikke padde, så jeg kan ikke svare helt på det. Men jeg kan svare ut i fra min erfaring med Mac og iPhone! Jeg elsker Apple produkter! Men når jeg skal være utendørs, for eksempel ligge på stranden og lese så fungerer ikke skjermen på en iPhone eller iPad så godt. det er her Kindle er så genial, den kan sammenlignes med verflaten på en bok, matt og lett å lese til og med i sterkt solskinn! Og jeg ville ha en duppeditt som gjorde at jeg ville lese mer, jeg har Mac og iPhone til alt mulig annet. Kindle innfrir til de grader, jeg leser mer enn på lenge! Så det spørs på behovet ditt :)

Tusen takk for boktips, det er notert, jeg digger jo Kelly Cutrone ;))

Trine: Tusen takk for noen norske gromtips! Jeg er egentlig av typen som liker følelsen av papirbøker og ikke minst lukten av bøker, men så er det noe med dette å drasse med seg masse bøker da. med et lesebrett har jeg tilgang på mange bøker på en gang, og det tar mindre plass en en pocketbok. Noe som gjør at jeg leser mye mer enn noen gang! Absolutt noe som bør sjekkes ut hvis du leser mye og er litt lei av å dra med deg bøkene ;)