Sider

22.03.2012

Mums fra Monique

Photos: ladybird
For en knapp uke siden la skjønne Monique ut en oppskrift på mandelkjeks. De så utrolig gode ut, så jeg prøvde meg på oppskriften samme helg. Og nok en gang et par dager etterpå. Yummie! jeg hadde ikke alle ingrediensene som Monique brukte, men det fungerte fint å improvisere, bare forholdet tørre varer og eggehvite er cirka den samme.
Første gangen jeg lagde det gikk det 45 min fra jeg begynte å lage de til jeg satt og mumset de. Det kaller jeg en enkel og veldig god oppskrift. Du finner den her, hos Monique.

About a week ago, Monique posted a recipe on these almond crackers. They looked so darn good that I decided to make som for brekkie som days later. Yummie! Totally hooked. I've made them several times the last days. You can find the recipe at lovely Monique's blog.

3 kommentarer :

monique lund sa...

Du er vel herlig! Ja - de er helt fantastiske! Og så utrolig enkle å lage! Slikt må man bare like!

Ha en fortsatt finfin helg søte deg! :)

HerBerryness sa...

ÅÅ de må jeg prøve!

Ladybird sa...

Monique Lund: Tusen takk skal du ha, for supert tips! De skal lages igjen til helgen ;))

herBerryness: lett å bli hekta på ;))