Sider

20.03.2012

Go running



Photos: Alexandre Weindberger/Madame Figaro
Å løpe på stranden er undervurdert. Jeg håper på mange gode løpeturer i månedene som kommer. Fin utsikt og variert terreng er et stort pluss på løpeturen, og mye av motivasjonen finner jeg i god musikk. Her er et lite utvalg fra min løpeliste for øyeblikket.

Midnight City - M83
Smack My Bitch Up - Prodigy
The Rockafeller Skank - Fatboy Slim
Good Luck - Basement Jaxx
Dirt of Your Shoulder - Jay Z
Thunderstruck - AC/DC
Song 2 - Blur
All My Life - Foo Fighters
Sweet Child O'Mine - Guns N'Roses
Good Feeling  - Flo Rida
Video Games - Lana del Rey
Scary Monsters and Noce Sprites - Skrillex
London Bridge - Fergie
Rabiosa - Shakira
Bulletproof - La Roux
Work It - Missy Elliott
Joker and the Thief  -Wolfmother
Supermassive Black Hole - Muse
Rock is Dead - Marilyn Manson
Get it On - Turbonegro

I love running on the beach. Beautiful scenery certainly makes the running easier. And good music! I need a bit of Rock'n'roll and drums when running. Here is my running list right now.

Midnight City - M83

Smack My Bitch Up - Prodigy
The Rockafeller Skank - Fatboy Slim
Good Luck - Basement Jaxx
Dirt of Your Shoulder - Jay Z
Thunderstruck - AC/DC
Song 2 - Blur
All My Life - Foo Fighters
Sweet Child O'Mine - Guns N'Roses
Good Feeling  - Flo Rida
Video Games - Lana del Rey
Scary Monsters and Noce Sprites - Skrillex
London Bridge - Fergie
Rabiosa - Shakira
Bulletproof - La Roux
Work It - Missy Elliott
Joker and the Thief  -Wolfmother
Supermassive Black Hole - Muse
Rock is Dead - Marilyn Manson
Get it On - Turbonegro

4 kommentarer :

Nanne sa...

Det er dessverre mangel på lange nok strender her jeg bor, så jeg får klare meg med landeveien:) Tusen takk for tips til løpemusikk!

Vibeke sa...

Takker for musikklisten, jeg har gått litt lei på Kaizers nå. Deter utrolig tungt å løpe på stranden, så jeg holder meg for det meste på promenaden ;)

Cecilie sa...

høres digg ut =) med morgensolen i nakken mmm

Ladybird sa...

Nanne: landevei og skog er heller ikke å forakte, ihvertfall ikke i herlig norsk natur!!

Vibeke: Det er alltid godt med litt ny løpemusikk, man trenger litt ekstra motivasjon ;)) Løping på stranda er ganske så heftig ja, så det blir ikke de lengste turene der, langturene tar jeg på promenaden og på småveien rundt her ;))

Cecilie: helt fantastisk!! :)