Sider

15.03.2012

Madicken in Paris

Photo: Wiksén
Jeg må innrømme at Wiksén er et merke jeg glemmer litt av. Jeg vet knapt hvor jeg kjøper det. Og det er litt trist, for når jeg først ser noe derfra, så er det som regel veldig fint! Slik som denne blusen. Det var kjærlighet ved første øyekast.
Hvis du også er litt usikker på hvor du kan kjøpe Wiksén så er det heldigvis for oss en løsning på det problemet, på nettsidene deres står det at det snart kommer en nettshop. Da skal jeg ta en nærmere titt på denne blusen, fra Wiksén sin vårkolleksjon "Madicken i Paris"

Wiksén is a Scandinavian brand that I haven1tgot to know that well yet. I think that need to change. After taking a look at their Spring collection "Madicken in Paris", I fell in love with this blouse and several other items.

Ingen kommentarer :