Sider

23.03.2007

Dagens antrekk, eller ihvertfall gårsdagens




Jeg har blitt litt treg i avtrekkeren om dagen. Dagens antrekk er som regel gårsdagens antrekk. Her ser dere hva jeg svinset rundt i igår, på en liten cafe- og butikkrunde med en venninne, før det bar på forelesning. Er litt snufsete om dagen, så det blir mye store skjerf.
Baggy jeans fra Mango
Singlet fra H&M
Skjorte fra Zara
Trenchcoat fra H&M
Skjerf fra Zara
Hårspenne, kjøpt her om dagen fra Glitter
Apropos Baggy jeans, noen som har noen å anbefale? Vanskelig å finne noen som sitter bra på meg, da jeg er ganske spinkel, og har ganske runde hofter, og tynne lår...pussig figur, spesielt når den skal inn i baggy jeans. :o)

4 kommentarer :

Anonym sa...

Kjempe søtt med slike hårspenner i håret! :)

Ladybird sa...

Og veldig praktisk når man har hår som lever sitt eget liv ;o)

Caroline sa...

så snygga jeans, helrätt nu till våren ju=)

Ladybird sa...

Takk for det Caroline! Det var hyggelig, da jeg ikke føler jeg helt passer i baggy jenas ;o)