Sider

28.03.2007

Shufflematch, tar Zava på ordet



Zava, en av mine favorittbloggere ga meg en aldri så liten utfordring. Shufflematch. den går ut på at jeg setter opp fem av mine grombloggere, deretter shuffler iPoden min og skriver ned de fem første sangene. Deretter dedikerer jeg en sang til hver av de utvalgte. I like!
Mine utvalgte bloggere blir:

Så var det bare å shuffle i vei, her er låtene:
Disco Inferno - Bee Gees
Tainted Love - Soft Cell
Love I can't defend - Elvira Nikolaisen
Jammin - Bob Marley
Não me deixe só - Vanessa Da Mata

Hmmm...dette var ikke så lett, men her begynner vi. Elvira Nikolaisen sin "Love I can't defend" går til Grombaben, fordi den passer til hennes kosekvelder med elsklingen sin. "Tainted Love" av Soft Cell går til den godeste Siggen, fordi jeg får en ørliten eighties feeling av denne sangen, og Siggen får åttitallet til å virke glitrende. "Jammin" av Bob Marley går til Siri, fordi den gir godfølelsen av sommer, og den tror jeg både Siri og jeg kan ta og føle på om dagen. Caroline får Bee Gees låta "Disco Inferno", jeg kan lett se for meg den i bakgrunnen på noen av livlige bildene hun blogger. Og da var det Vanessa Da Mata igjen, med den herlige låten "Não me deixe só", den går til deg Zava. Fordi du er en liten solstråle. Og hvis jeg skulle vandret gatelangs i Trondheim, og en liten elbil hadde kjørt forbi, så er det typen musikk jeg tror hadde strømmet ut av det lille vinduet på den lille bilen din...

10 kommentarer :

Snart tretti sa...

Hehe. Huff da, har jeg så mange kosekvelder at det er det jeg har blitt assosiert med? Jaja, lenge leve kjærligheten:) Koselig å bli husket på, nå må jeg bare finne sangen et sted...

Ladybird sa...

He he he...neida, det er nok heller det at du er en av de få som skriver om kosekveldene med kjæresten! Bare godt ment det vettu!

C. sa...

uh!nao me deixe só! Kult at du hører på brasiliansk lounge! Hører du mye på henne eller er det bare denne sangen?

Ladybird sa...

Hei Cathy! Vanessa Da Mata hører jeg masse på, er nok mest glad i denne og Ai,ai,ai..Har du noen andre godbiter å foreslå til meg eller? Jeg synes det er herlig, glad og sommerligmusikk :o)

Zava sa...

He he, supersøt sang snups! Lasta ned og hører på den nå, likte den veldig godt - kommer til å passe fint som bilmusikk ja :D

Ladybird sa...

He he he...kos deg masse med den Zava! Trodde det var en låt for søte deg ;o)

Zava sa...

der gjettet du heeelt riktig! Ha en fin dag du :)

Caroline sa...

Hehehe så kult! Bee Gees kan jeg like. :D

Anonym sa...

Kjempe koselig da! :) Og ja, vi er jo klar for sommeren ;)

Ladybird sa...

Bare hyggelig det Siri, håper du liker låta!