Sider

19.03.2007

Skal, skal ikke...



Photos: Ladybird
Jeg gikk innom Zara idag. Jeg vet jo at dette er noe av det dummeste jeg gjør når jeg er blakk. Men jeg gjorde det. Det blåste så surt når jeg sto utenfor å ventet på trikken, og jeg tok meg en rask tur inn. Shoppingforbud til tross, denne kjolen ble kjøpt med hjem. Ikke prøvd den på enda faktisk, men den er så søt! Er den verdt en uke med spagetti og ketchup? Disse to hårspennene fra Glitter ble også med hjem, men de kostet da bare 14,50 hver...

2 kommentarer :

Anonym sa...

Oi, det var en fin kjole! Du må beholde den! Var det mange igjen av den? Tror jeg må ta en tur på Zara...

Ladybird sa...

Jeg tror den akkurat må ha kommet, da jeg ikke så den for et par dager siden...huff, må slutte å saumfare Zara når lommeboka er tynn. Den hang oppe i ungdomsavdelingen, helt bakerst i et hjørne. Det hang noen når jeg var der. Men alltid så umulig å si hvor mye de har, da det bare henger noen ute til enhver tid. Den var billig, 249,- så går nok unna, så ikke vent for lenge ;o)