Sider

26.03.2009

260309



Photos: ladybird
Ferdig på jobb, nå bærer det videre til trening. Skal på boksing med en venninne i dag. Kjempemoro og kjempeslitsomt. Forrige gang skalv armene i et døgn etter treninga...Makan til god trening skal du lete lenge etter.
Kjolegenser fra Ellos
Cardigan fra Zara
Tights fra Accessorize
Biker Boots fra Bianco Footwear
Veske fra Sonia Rykiel
----------------------------------------------------------------------
The workday is finished and I am soon on my way to the Gym. Doing boxing today. That have to be the most exhausting workout I ever have participated on. But it is also a lot of fun. Wearing leopard stockings from Accessorize, cardi from Zara, jumper from Ellos, bikerboots from Bianco Footwear and a Sonia Rykiel handbag.

8 kommentarer :

Pinton sa...

haha.. Jeg har jo glemt å kjøpe meg leopard tights.. Er dt noe jeg har tenkt mye på så er det akkurat de der, men jeg har på en eller annen måte glemt dem. Det er barnslig det:p Bra du skrev hvor du kjøpte dem, og minte meg på det..Thanks!

Martin Trillionaire sa...

Kule tights! Minner om noen de har på H&M..

Ladybird sa...

Pinton: Nå får du ta opp igjen jaketn, jeg er veldig glad i mine. Og kvaliteten er faktisk veldig god. ikke så ofte jeg kan gå med forholdsvis tynne strømper så mange ganger uten å ødelegge de ;)

Har sett noen på H&M Divided også, men det er mer metalliske. jeg synes selvfølgelig mine er finere... he he he

Martin Trillionaire: You're right! De har noen lignende på H&M. Kule de og, metalliske ikke sant?

Marte N. sa...

Grrr, leopard! :D Det sier man ikke nei takk til. Leopardgal som jeg er...

Tulipe Noir sa...

Leo tightsen funket jo veldig bra! Cool var det. Jeg tør ikke jeg. Jeg tør mye rart men ikke leo-tights. Hihi..

Ladybird sa...

Marte: he he he...og jeg liker at den er grå! Litt mer nedtonet da. grrr... ;)

Marianne: Tuller du, du som ofte tør å dra den så langt på andre ting. Så merkelig :) men jeg vet hvordan det er, noen steder finner men bare grensa si :)

Anonym sa...

hett hett.

Ladybird sa...

takk takk ;)