Sider

05.03.2009

Trine's Wardrobe






Photos: Trine's Wardrobe
Oki, da er tiden inne for å avsløre min andre danske bloggefavoritt. Denne gangen er det Trine sin blogg Trine's Wardrobe jeg vil skryte litt av. Trine er en supersøt danslke jente som poster masse fantastiske outfits og ellers har veldig gode poster. Jeg lar bildene tale for seg selv. Go Trine!
------------------------------------------------------
The danes have great style. That is why I am always looking for good danish blogs. Trine's Wardrobe is an excellent example and one of my favourites. Check it out here.

12 kommentarer :

Anonym sa...

mange herlige plagg!

Ladybird sa...

Ingunn: ja hun har en veldig bra stil, du bør sjekke ut bloggen hennes!

Trine Kjær sa...

Tusind tak for det fine indlæg. Det gjorde mig virkelig glad :)

/Trine

Ladybird sa...

Trine Kjær: Det er veldig hyggelig å høre. men du skal vite at det er vel fortjent. keep up the good work girlfriend ;-)

Anonym sa...

Hennes blogg liker jeg også, bra stil!

Ladybird sa...

Cecilie: Hun er veldig inspirerende i måtren hun kler seg. Elsker måten hun bruker blazere..et plagg jeg er dårlig på ;)

Pinton sa...

artig! jeg har vært så sinnsykt dårlig på å blogge for tiden nå..at jeg skjemmes nesten. Har vært et J**** kjør på skolen hele uken.. aiai..

Men skal ta meg tid til den lille utfordringen din!:) thank!

Me like this danish blog!!

Anonym sa...

Jeg oppdaget den selv i går! Den er veldig bra!

Anonym sa...

Keep em coming. Er hektet på dansker etter det forrige tipset ditt:-)

Ladybird sa...

Pinton: har savnet deg litt da vettu ;)

Lena: den er veldig bra, har fulgt den en stund og kommer definitivt til å fortsette!

Camilla: Ja ikke snat danskene har noe eget med seg. Jeg synes de har en bra variert stil, jeg blir litt lei den svenske bloggestilen. Svenskene er kjempeflinke, men ganske ensformige.

Anonym sa...

Var har du köpt det gråa linnet? =)

Ladybird sa...

Tesa: det må du nesten spørre Trine etter på hennes blogg, ville bare skryte litt av den her. Jeg mener å huske det var American Apparel, men sjekk bloggen hennes. Link ligger i posten!