Sider

09.03.2009

3 x Zara



Nydelige tekstiler. Elsker den matte overflaten. Og se på skoene, herlig gulfarge!
I love the textile, with it subtle surface. Lovely! And those shoes, great color.



En kjole jeg lett kan se for meg på både en, to og tre festlige anledninger til våren og utover sommeren.
This dress would live through many parties this summer and spring.


Dette var haremsbukser etter min smak. Nydelig materiale, passe slack, passe dressy.
If I should get some new harempants, it would be these. Lovely material, lovely fit.

10 kommentarer :

Anonym sa...

SV: Ja ikke sant? Jeg elsker det bilde!

Må si fargene der og, og fargene på plaggene var utrolig fine :) Likte den nederste antrekket, selv om det blir litt for "dressy" for min del.

Mina sa...

kjolen var nyyyyyydelig! Den vil jeg ha, MÅ jeg ha...!!! Kommet i butikkene?

http://jasminamina.blogspot.com/

Ladybird sa...

IdaK: ja de syrinfargene mot det gule i bildet på bloggen din er bare så vakkert!

Ingen overraskelse at disse fargene her faller i smak da ;) Jeg synes også den nederste kombinasjonen er flott, selv om jeg ikke kommer til å bruke buksen slik...snakker som jeg har buksen...men jeg er virkelig på utkikk etter den. Rop hvis noen ser den ;)

Mina: Kjolen er helt nydelig. De har den ikke i butikk enda. Det er bare å følge med. de får varer to ganger i uken...den er så lekker!

Anonym sa...

Fy flate, den lilla kjolen var fiin. Håper bare ikke den er så smal i skjørtet. Har et problem med at de spanske Zara-kjolene ikke passer til mine nordiske hofter. Tror nok også den vil bli knall til fest i tiden framover. Kanskje med smokingjakken over på vei hjem?
:)

K.Line sa...

Love the pants! I can't believe I'm getting into them. I swore I wouldn't...

Unknown sa...

Wooow!
I love all the outfits that are posted....Love them all,specially the second picture..Lovely girl..;D
Thanks for sharing it..;D
I hope you could put my blog link in your site.I would really appreciate it.Have a nice day.=)

*SNYdesign sa...

De gule skoene og den syrinfargede kjolen må bare bli mine:)

Ladybird sa...

Anonym: Du er ikke den eneste med nordiske hofter, trodde jeg skulle sprenge den forrige Zarakjolen jeg kjøpte ;) En størrelse større enn vanlig ble den fin. Så da får vi krysse fingrene for at vi kan smette inn i denne. Og smokingjakke kombinasjon, ja takk! ;)

K.Line: if you ever should start liking harempants, you are choosing a great first pair ;)It is a really good start!

Solo: Thank you, the pics are great. Love the outfits. Maybe we could exchange links ;)

*snydesign: ahhhh...det er så lekkert!

Nora sa...

Nydelig! Jeg har nesten det samme skjørtet, bare mitt er i grønt og har små lommer foran :) Liker veldig godt Zara, de bruker så fine stoff :)

Hugs and kisses
-Nora

Ladybird sa...

Nora: jeg vet hvilket du mener, det er fint. De har fantastiske tekstiler på skjørtene i denne vårkolleksjonen. lekkert er det!