Sider

10.03.2009

Pressed Mineral Blush Youngblood


Photo: Youngblood
Pressed Mineral Blush Youngblood, farge Blossom. Jeg fikk tilsendt denne roughen fra Beautybasket (sjekk ut deres nye flott design). Som nevnt flere ganger før, så er jeg veldig glad i Youngblood, så den hadde litt å leve opp til. Først av alt vil jeg bare si at jeg har forsøkt å ta flere bilder av roughen, både på huden og i boksen, men bildene gir så feil inntrykk av fargen at jeg holder meg til tekst i dag. På bildet over er Blossom den roughen øverst til høyre (den fineste spør du meg).

Når det kommer til blush har jeg ikke like mange kriterier som ved andre produkter, for eksempel mascara. Men det er viktig at den ikke har for mye shimmer, at fargen er fin, og at den er holdbar og sitter godt på huden. Denne innfrir alle mine kriterier. Fargen er jeg veldig glad i, den er veldig versatil og jeg kan se for meg at den kler de fleste. På beautybasket står det "at den ikke har noen gule eller noen blå undertoner". Det understreker bare det jeg følte om fargen, den er veldig lett å kle uansett hudtone. Den gir akkurat passe shimmer til å se fresh ut, men ikke for mye. Det setter jeg pris på! Blushen sitter godt på huden, det vil si at den sitter gjennom hele dagen. Selv etter en hard og svett spinningtime sitter den jevnt og fint på huden. Det eneste man skal være litt obs på er at den er fargen er veldig mettet, så ikke bruk for mye på kosten. Et lite sveip holder! En positiv ting jeg vil trekke frem er emballasjen, den er veldig hendig og nett og tar derfor ikke så mye plass i sminkepungen.

En blush jeg lett kan anbefale!
------------------------------------------------------
Pressed Mineral Blush in color Blossom. My latest testproduct from Beautybasket have been this blush from Youngblood. I have a few criterias when it comes to blush; a fresh color, is it long lasting and not too much shimmer. And this Youngblood blush fulfilled my criterias. The color was fresh and very versatile, I think it would look good on any skintone. That's because it doesn't have either yellow or blue under tones. It has a subtle shimmer that gives that healthy glow and the durance is really good. It even stayed tune through a sweathy spinning class. Have in mind that the color is full, so a small amount is all you need.

This blush is a stayer in my makeup bag.

2 kommentarer :

Marte sa...

Bra review! Lyst å prøve den:)

Ladybird sa...

Marte: Den var knallgod ;) Veldig fin farge :)