Sider

08.06.2011

Bronze

Photo: Nuxe, Youngblood, Body Shop
Jeg digger bronzing-produkter. Dog jeg har noen kriterier. De skal gi en gylden og naturlig farge, ha skimmer og ikke glitter og de skal ikke smitte av for mye på klærne. Snuser litt på disse tre om dagen. er det noen av dere som har testet de og kan komme med noen anbefalinger som tipper meg i den ene eller andre retningen?
I love a good bronzer. At the moment I'm looking for a new one. I'm considering these three. have you tested any of them? I want one that give a natural bronzed color, I want shimmer not glitter and it have to stay put and don't get to greasy. Help me! What is your favourite?

7 kommentarer :

Lisa sa...

Marie hos afashiontale.dk har akkurat testet den fra Youngblood, og var svært så begeistret. Fikk faktisk lyst til å kjøpe den selv!

Flyavsted sa...

Jeg har Nuxe sin, men er mest begeistret for Estee Lauder sin Bronze Goddess versjon. Den er aller aller finest og har aller minst flaske :( men Nuxe gir bare en gyllen glød. Du bør ha litt farge fra før av for at den skal bli fin.

Cecilie sa...

JEg har testet honey bronze fra body shop et par ganger, den gir en fin skimmerfarge og lukter godt =) Gir en gyllen glød og prisen er slett ikke verst ;)

Ladybird sa...

Lisa: jeg leste også om den der, den hørtes unektelig veldig bra ut ;))

Flyavsted: tusen tusen takk for tips, nå skal jeg innom flere steder og teste litt ;))

Cecilie: Tusen takk for gode tips, dere er noen go'inger ;)

Anonym sa...

Hei

Jeg har Nuxe og den fra TBS

Nuxe Sin er veldig fin og dufter himmelsk, gir ikke farge, men masse glød. Perfekt til solbrun hud.

TBS sin lukter varm og sommer, gir glød, men ikke så mye. Den er også litt fet synes jeg. Nux sin gir sylkemyk hud og kan brukes på håret også:) du kan også kjøpe en dry olje uten fett hos MAC og bruke din favoitt shimmer:))

Anonym sa...

Hvor kan man kjøpe Nuxe sin? :)

Ladybird sa...

Tusen takk for gode tips, nå må jeg få teste de forskjellige og se hva jeg havner på :) Jeg har oljen fra Nuxe uten farge og bruker den masse, både på kroppen og håret. Blander den inn i body lotion hvis jeg trenger litt ekstra pleie. Digger den!

Anonym: Jeg vet at Estetique har NUxe, ihvertfall i de fleste avdelingene ;))