Sider

09.06.2011

Den perfekte maskara...


Når det gjelder maskara klarer jeg aldri å slå meg til ro med ett merke eller en utgave. Jeg er alltid på jakt etter en som en enda bedre. Jeg sluker mascara tips rått og denne lille snuten falt i smak. Foruten å suge til meg tipsene de kommer med ble jeg utrolig fascinert av hvor "vildt smukke disse danske tøser" er. Vildt smukke!
Always looking for the perfect mascara. And these danish girls share their favorites. If you don't understand danish, take a look anyway, these girls are just amazingly beautiful. They took my breath away!

3 kommentarer :

Malin sa...

Jeg har akkurat kjøpt meg Max Factor False Lash Effect Fusion og er ganske fornøyd med den! :-)

linda-mari sa...

Samme som deg, har ikke funnet den perfekte ennaa, og har vel proevd alt som er paa markedet :p

Ladybird sa...

Malin: Jeg har hatt et par stykker fra Max Factor som har vært gode, kanskje jeg skal gi den et forsøk ;)

linda-mari: hihihi...aldri helt fornøyd ;) Men stadig på leting etter den perfekte. Tror kanskje jeg skal prøve meg på en fra helena Rubinstein igjen, de har mange gode ;))