Sider

17.11.2011

Eve Lom Cleanser


Photo: ladybird
Hvis du leser en del utenlandske magasiner så har du sikkert lagt merke til Eve Lom sin Cleanser som skrytes opp og ned av alle. Vogua har blant annet uttalt at denne cleanseren antageligvis er verdens beste! Når jeg tenker meg om, så har jeg begynnt å legge merke til den i de norske magasinene også, og mer skal vi nok få se av den.
 Jeg kom først over Eve Lom hos Parfumerie, et utrolig sjarmerende parfymeri på Majorstuen. Siden jeg er en sucker for produkter med olje- og balmkonsistens, var jeg nødt til å stifte bedre kjennskap med denne cleanseren. Og vi ble fort veldig gode venner! Jeg elsker hvordan den smelter når den påføres huden og hvor skånsomt den fjerner all sminke og renser huden grundig uten å etterlate den strippet for fukt. Den inneholder blant annet egyptisk kamille, humle, kakaosmør og eucalyptusolje og masse deilig naturlige ingredienser. Man kan bli fristet av mindre! 
Litt hverdagsluksus kan man jo ønske seg til jul, eller hva?
Eve Lom Cleanser. Quite an iconic cleanser, if you listen to the beauty editors around the world. In Vogue they actually said, "Maybe the best cleanser in the World". Statements like that make my inner beauty junkie crave...So i was one happy girl when I found the Eve Lom Cleanser at Parfumerie at Majorstuen in Oslo. I have a tendency to love everything oily and greasy when it comes to cleansers, so this one was right up my alley. It's a thick balm that melts when it comes in contact with skin. Rub it in, and all make up is easily removed. And the skin feels supersoft, instead of that stripped feeling you sometimes get from cleansers. I love it, I guess all the fuzz is all true.

3 kommentarer :

Frøken Funky Farm sa...

Høres jo supert ut, særlig etersom min rens akkurat ble tom - krise! Hva koster denne herligheten?

Solveig sa...

wow. jeg ELSKER gode produkter til huden. Denne må jeg prøve;)

Ladybird sa...

Frøken Funky Farm: Den koster 500,- for 100ml og 825,- for 200 ml hos Parfumerie.no Jeg kjøper mange produkter på nett, da det ofte er mye billigere, men har ikke sjekket prisene på denne på nett enda :)

Solveig: Det er et skikkelig luksusprodukt, akk så deilig med litt hverdagsluksus!