Sider

21.10.2009

Gavetips #1: Almond Shower Oil

Photo: L'Occitane
Nå nærmer det seg jul og jeg tenkte å anbefale noen av mine favoritter som gavetips. Førstemann ut er Almond Shower Oil fra L'Occitane som jeg simpelthen elsker. Jeg har brukt den i flere år og vender alltid tilbake til denne når kulda kommer snikende utendørs og huden blir tørrere av all inneluften. Når jeg bruker denne oljen i dusjen så har jeg ikke den samme trangen etter bodylotion etterpå. Den gjør huden utrolig myk og deilig og den lukter himmelsk av mandel. Virkelig en storfavoritt! Jeg har kjøpt den til utallige venner og alle og enhver ser ut til å falle like pladask som meg. Hverdagsluksus med en himmelsk touch.
Christmas is coming soon and I decided to share some of my favourites with you people, then you might get some giftideas. I just adore this shower oil from L'Occitane. I makes my skin feel moisturised, I don't feel like slapping on that lotion after the shower after using this, and is smells divine. I've given it to alot of freinds and they all seem to fall in love with it. Really worth trying!

5 kommentarer :

Kristiane sa...

Jeg er også trofast bruker og ELSKER den! Skal kjøpe med meg store kvantum av den i taxfree'en når jeg skal hjem til jul..<3

Kathrine L sa...

En trofast følgesvenn her også. Diverse familie og venner har fått den i gave av meg også, sannsynligvis har enkelte fått den flere ganger:)

Tonje sa...

jeg bruker kremen og elsker den! Har ikke prøvd oljen, men skal lett prøve den når så mange er fornøyd! Tenkte å kjøpe kremen i julegave, men det går vel an å kombinere med oljen tenker jeg! super gave!:)

www.myideaofstyle.blogspot.com

cecilie sa...

Jeg elsker det merket, men har ikke prøvd ut denne oljen enda. Kanksje jeg investerer neste gang jeg skal ut å reise :) Jeg tyr også til ojle om vinteren pga eksemhud -og det hjelper virkelig =)

Ladybird sa...

Kristiane; ha ha ha...jeg skal også hamstre i taxfreen de gangene jeg flyr fremover. Den er vidunderlig! :)

Katrine L: he he he...jeg er rimelig sikker på at jeg gar gitt bort den til samme personer også ;) men den er jo så digg ;)

Mu Idea of Style: Denne dusjoljen tar kaka ;) Du kommer til å elske den!

Cecilie: Du MÅ prøve den, den er så deilig!