Sider

20.10.2009

Miranda Kerr


#1. Jeg har sansen for korte og litt slouchy kjoler. Bare skuldre er en favoritt hos meg, og beltet gir det hele mer fasong. Skoene og veska spiller på det etniske tribal temaet og gjør kjolen råere. Flott vri, da denne kjolen lett kunne blitt tacky.
I love the way she adds a tribal touch to this dress, as it easily could have been tacky with the wrong styling. She makes it work.
#2. Jeg er en sucker for lange kjoler og skjørt. (Lover meg selv at jeg skal bli flinkere til å bruke det i hverdagen, og ikke bare om sommeren!). Helsort funker alltid.
I love maxi dresses and maxi skirts.
#3. Så enkelt, så fint. En perfekt kombinasjon av noe søtt og noe tøft. Resultatet er et feminint hverdagsantrekk med kant. Denne looken vil jeg også teste ut!
I love that mix of a feminine blouse and rough styling. Simple and chic for everyday use.
#4. Definitivt ikke den første fargekombinasjonen man tenker på. Men utrolig flott, hurra for bærfarger!. Selv ville jeg valgt en strammere frisyre, muligens en sleek hestehale.
Lovely colorcombi!
#5. Søt kjole i fantastisk blåfarge, skinnjakka røffer det helle opp. Siden jeg er i høsthumør ser jeg for meg dette antrekket med cowboyboots.
Cheeky dress combines with a nice leather jacket. Classic combination. Always works.
#5. Herlig kjole, er det en Matthew Williamson tro?! Uansett, kombinasjonen med belte i livet og lang dressjakke er snasen.
Love that floathy little dress with tribal pattern combined with a long blazer.
#6. Langt skjørt og enkel styling. Works for me! det er beltet som får det hele til å fungere.
Maxi skirt and a simple tubetop. Works for me. The belt does the trick!
#7. Nok en kjole som fort kunne blitt trashy. Jeg liker den tofargede effekten på kjolen. Veskevalget er perfekt!
A dress that could look trashy on the wrong person or styled the wrong way. The simple makeup and hair, and the perfect pick of bag makes it look great!
#8. Lang kjole. Rå sko. Jeg er solgt. jeg får lyst å gå rett bort i klesskapet mitt og ta på en maxikjole.
Maxi dress. Fierce shoes. I love it.
Photos: Googlet
#9.Denne toppen balanserer også på grensen til tacky. men kombinasjonen med det skjørtet, i den fargen, får det til å funke! Sotede øyne er prikken over i'en. Korketrekkere og søt makeup hadde blitt helt overkill til en eller feminin look. Denne trenger litt edge, og det klarte Miranda fint.
Love the way she combines the colors and makes a great silouette. Great styling, a cute styling would kill that feminine outfit. Smokey eyes works wonders.
#10. Et antrekk som er blitt avbildet på mange bloggere. Det er satt sammen av mange av våre elskede klassikere, en grå tee, leopard og blazer.
This outfit is blogger friendly, it ads up all those items the bloggers love; a simple grey tee, leopard, blazer... Works for me!
#11. Modig fargekombinasjon. Pluss i boka for en løs passform på overdelen.
Brave colors. love that loose top.

De siste månedene har jeg fått opp øynene for Miranda Kerr og hennes personlige stil. Jeg har alltid synes at modellen med dukkeansiktet har vært utrolig flott, men det er først nå jeg har sett henne i det ene flotte antrekket etter det andre. Det var med den lille dyremøsntrede kjolen øverst til venstre hun først fanget oppmerksomheten min i sommer, etterhvert har de flotte antrekkene kommet hyppigere og hyppigere. Go Miranda!
Lately I have noticed Miranda Kerr and her way of dressing. In the last months her personal style have grown a lot, I'm really intrigued by the way she puts her clothes together and the way she styles it. I'll certainly keep on keeping a eye on this dollface. Go Miranda!

3 kommentarer :

ana sa...

Lekre outfits og spennende kombinasjoner, inspirerende og det deilig med farger som man i utg.punktet ikke tenker matcher særlig bra. Finner man riktig fargetoner sammen, så er det dødskult. Orange/ rødt, rødt/ rosa osv.

Krusedull sa...

Hun har en helt nydelig stil! I tillegg liker jeg at hun pynter seg selv når hun bare er ute på shopping eller er ute og går på gaten! JA til mer pynting spør du meg!!

Ladybird sa...

Anan: jeg er helt enig, hun bruker farge på en veldig spennende måte. Jeg digger det jeg ser! ;)

krusedull:Helt fantastisk, har virkelig lagt merke til henne nå i det siste. Og ja for hverdagsglamour! Hver dag er jo en fest ;)