Sider

11.10.2009

Red red red fra Uslu Airlines




Uslu Airlines
Photos: ladybird
For en tid tilbake sendte nettsiden Pink Crocodile meg en en rød neglelakk og en rød lebestift fra Uslu Airlines. Nå har jeg lakket og testet og er klar for en liten anmeldelse.

Jeg synes konseptet bak Uslu Airlines er veldig morsomt, der produktene får navn etter flyplass og destinasjoner. Fargespekteret de tilbyr er også veldig spennende. Jeg har flere neglelakker derfra, og synes nyansene er veldig flotte.

Denne gangen fikk jeg tilsendt MRA - Misurata som er en knallrød farge. Jeg liker rød neglelakk og har de fleste ulike nyanser i samlingen. MRA - Misurata har en klar, ren klassisk rødfarge som funker til det meste. Den er veldig gjennomsiktig, defor trenger man minst to lag hvis man vil ha en dekkende lakk. Neglelakken minner meg nesten litt om rød gele, på grunn av den glossy overflaten. Veldig fresh egentlig. Holdbarheten er god, den holdt i uker når jeg lakket tærne, mens den selvfølgelig slites fortere på fingrene. Jeg anbefaler overlakk for å beholde den glossy overflaten plettfri. Den tørker også veldig fort, noe som er et absolutt must her i gården. MRA - Misurata kommer til å bli godt brukt her i gården, jeg elsker den friske rødfargen på denne.

Jeg fikk også tilsendt en knallrød lebestift fra samme merke. Nyansen heter CZW - Czestochowa og kommer i en hendig liten innpakning som tar liten plass i veska. (Et pluss hvis man har en liten clutch for eksempel). Jeg har hatt store problemer med å finne en rød lebestift som jeg faktisk kler og liker. Utrolig nok så hadde Pink Crocodile klart å sende meg en som jeg skulle bli veldig fornøyd med. Den er veldig klassisk rød i fargen, den er hverken spesielt kald eller spesielt varm, men ganske nøytral. Jeg har alltid trodd at jeg ville føle meg mest bekvem med en glossy rød lebestift. Derfor ble jeg veldig overrasket over at jeg skulle like denne så godt, for den er av den mattere typen. Holdbarheten er veldig god. Urutinert lebestiftbruker som jeg er så glemte jeg igjen lebestiften hjemme i går da jeg skulle rundt hele byen. Jeg hadde trodd det skulle bli heller mislykket, men lebestiften gikk veldig gradvis og jevnt bort, noe som gjorde at den holdt seg fin hele tiden, den bare ble lysere og softere. Utrolig nok, så tror jeg at jeg har funnet den rette røde lebestiften for meg! Denne likte jeg nemlig veldig godt! Thank you Pink Crocodile!

Pink Crocodile sent me a lipstick and a nail polish from Uslu Airlines. In red. Bright beautiful red. The nailpolish shade is called MRA - Misurata. You need at least two layers of the nailpolish to make the color solid, but then it turns out like a beautiful bright glossy red. It last long and it takes days before it chips. But I prefer a good top coat to keep that glossy look.

I'm not used to wearing red lipstick and have been searching for the perfect one a long time. No one have worked out. Thats why it's quite ironic that I loved this one that much, cause I just got it by mail. It turned out to be perfect for me. A lovely bright red called CZW - Czestochowa. It's kinda matte, something that makes it easier to wear for everyday use. It's longwearing and easy to remove. Finally a red lipstick I like, thank you Pink Crocodile!

2 kommentarer :

Cecilie sa...

Så bra du har funnet din røde leppestift, jeg er fortsatt på leting... Men jeg har prøvd en fra givenchy som jeg likte utrolig godt, så skal investere i den på stocholmturen i slutten av oktober =)

Ladybird sa...

Cecilie: About time! ;) Denne er jeg blitt veldig glad i. jeg tror rett og slett den er perfekt. Og jeg har testet mange og spurt mange "sminkefolk".... Givenchy har noen riktig fine, deilig å ha litt å glede seg til ;)