Sider

11.10.2009

Lincoln Park after Dark




Photos: ladybird
OPI sine neglelakker er knall. Dette er siste nyinvestering på den fronten. Lincoln Park after Dark. Herlig mørk, mørk lillafarge. Den ser ut som en myk sort farge ved første øyekast, men ser man nøyere på den i godt lys så blotter den sin herlige mørke lillafarge. Me like. Og visstnok en av favorittfargene til Mischa Barton.
I love my OPI nailpolishes. This is my latest buy. Lincoln Park after Dark. I may look black at first look, but take a closer look in good lighting to doscover the deep purple shade. Where midnight meets purple. It's supposed to be one of Mischa Bartons favourites as well.

9 kommentarer :

Ida sa...

Hærlig! Hvor får man kjøpt merket hen?

Ladybird sa...

Fargen er kjempeherlig den :) Mna kan kjøpe de hos Kicks blant annet. Jeg handler alltid mine når jeg er ute på reise eller på Ebay ;)

Jeanette sa...

Ooh, den var nice! Tror nesten jeg må slå til på den fargen ;-)

jeanette sa...

Ooh, den var nice! Tror nesten jeg må slå til på den fargen ;-)

2nigirl sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
2nigirl sa...

yep! its truly a great color! a truly must have for fall if youre a nailpolish ho ;)

nadja sa...

den ser fantastisk ut.

Annie sa...

Den er knallfin! Jeg gikk amok i New York hvor OPI og Essie kostet rundt 40 kr. Jeg elsker "Lincoln Park After Dark", men Essie "Berry Hard", som er hakket lysere og mer vinrød i nyansen, er vinneren hos meg :) Anbefales!

Ladybird sa...

Jeanette: den anbefales, rålekker ;)

2nigirl: ha ha ha..I guess I am ;)

Nadja: den er rålekker. Disse bildene ble tatt i sterkt lys, den fremstår mørkere i vanlig dagsbelysning.

Annie: takk for tipset! jeg har faktisk siklet på Berry Hard et par ganger, nå er jeg ihvertfall fristet! :)