Sider

11.03.2010

Café Mode - kan vi få nok av franske frøkner?

En ting som har fått urettferdig dårlig rykte er etterveksten. Ettervekst kan være vannvittig flott spør du meg.
Jeg elsker snittet på denne kjolen, ermet er fantastisk flott!
Det håret, og det smiler må være det flotteste tilbehøret man kan oppdrive.
Skoene jeg aldri får ut av tankene...
Rutet cape, ja takk!
Maxi, maxi, maxi...jeg blir aldri lei! Kombinasjonen armyboots og denne fantastiske jakken er uslåelig.
Freidig fargesammensetting og layering. Perfeksjon!
Photos: café Mode
Jeg kan ikke dy meg, noen lekre detaljer hører alltid med.
Er jo bare nødt til å dele denne siden med dere. Café Mode. Fantastiske bilder av flotte folk, fordelsvis franske. Titt innom og la deg forføre.
French never fails. Another prove of that is Café Mode, a excellent site for stylich inspiration. Check it out, and fall in love.

12 kommentarer :

camilla Pihl sa...

oj oj oj!! Jeg vil ha håret til hun øverste. Desverre ser ikke min ettervekst like kul ut....

wenche sa...

nei kan absolutt IKKE få nok! :)

blabla sa...

Enig ang etterveksten. Hun ser dødsbra ut på håret!

Jeanette sa...

Jeg har lengtet etter ettervekst i lang tid nå. Går ikke så bra :p

Anonym sa...

Fy flate, så mange fine frøkener det var på den sida. Ah..blir litt shoppesyk her jeg sitter. Jeg vil også trippe rundt i de antrekkene der! Problemet er at man blir så fort sliten i beina i slikt skotøy;)

Inger sa...

åh! skikkelig favoritt-innlegg av deg dette! nå vet jeg allerede hva jeg skal ha på meg i morgen! har en paljettcardigan.. skal ha den udner en grov ullgenser inspirert av siste bilde, og litt løsere jeans med opprullet brett nederst og ankelstøvletter. Yay! og ja.. så skulle jeg stripet litt ettervekst i mitt naturlige museblonde hår.. men fikk nesten lyst på sånn gradert ettervekst nå! dødsfint!

Guri sa...

Åhhhh, VIL ha buksen på det fjerde bildet !! Veit eg har sett den før også men kan ikkje huske hvilke merke det er ?

BRUDEPARET sa...

Djises! Det bildet skal jeg ta m til frisøren min og se om hun kan gjøre noe liknende! :D Superlekkert!

Tessi sa...

Kjempe kjekke inspo bilder!!

http://www.tessi-la-la-land.blogspot.com/

Ladybird sa...

Camilla Pihl: Hun ser så fantastisk ut, jeg kan stirre på henne en evighet. Ettervekst er den nye greia ;)

Wenche: Hva er det med de damene i det landet, de må jo ligge i genene :)

Karobaro: det ser råflott ut, jeg vil også ha sånn...jeg bruker å farge inn ettervekst når jeg er hos frisøren, men så fin er den ikke!

Jeanette: Det er bare å spare, eller gå til frisøren å få farget inn en ;)

Ladybird sa...

Anonym: de ser råbra ut de snellene, jeg blir veldig inspirert av den siden. men du, det er jo noe som heter cafesko...slike man ikke går rundt i så mye ;)

Inger: Nå har du å poste det antrekket ditt, jeg vil se! Hun ser jo så vannvittig flott ut, elsker måten hun har brukt layering. Og stort ja for ettervekst! ;)

Guri: jeg har sett noen lignende på Zara. Har litt vanskelig for å se hvor disse er fra, da det er en del av denne typen på markedet nå. Men det er jo bra, da er det lettere å få tak i ;)

Monique: det er fantastisk vakkert, jeg digger det. Tror du hadde blitt riktig så fin med en blondere versjon ;)

Tessi. lett å la seg inspirere av disse ;)

Anonym sa...

Hehe, These boots ain't ment for walking!! ;)