Sider

14.03.2010

Ørefint?

Da jeg satt å bladde i russiske Vogue hos frisøren i Riga, kom jeg over disse bildene...
I flipped trough Russian Vogue when I was waiting at the hairdresser in Riga.
Photos: ladybird
Der var denne artikkelen som omhandlet ørepynt, med fokus på ørebrusken som jeg akkurat piercet. Jeg tror nok jeg beholder min lille barbell...men hvem vet?
And there I found this feature on earrings, just like the one I just got on the upper ear. I think I will stick to my simple barbell, but who knows, I might try something like this. Maybe...

3 kommentarer :

Lise sa...

STILIG!!! Jeg begynte nesten å grine når jeg tok hull i ørene for noen år tilbake så brusken skal få være hel for min del ja ;) hihi

A Cup of Nostalgia sa...

Love the earrings! What a great detail =)

Ladybird sa...

Lita: da tror jeg kanskje du skal stå over denne her ja, for den kjennes en del bedre en vanlig hull i ørene ;)

Mary: I't kinda cool, isn't it?!