Sider

19.03.2010

Mandelmums for tørr hud

En favoritt!
Smart emballasje. Det er noe jeg liker. Her har de trykket en ørliten bruksanvisning på innsiden av esken i stedet for å legge med en utbrettbar blekke, me like!
Photo: Ladybird
L'Occitane mandel-dusjoljen er allerede en stor favoritt hos meg. Derfor var det ingen overraskelse at denne mandeloljen også skulle falle i smak. Lukten er bare helt himmelsk, jeg virkelig elsker denne lukten av mandel. Jeg får en følelse av myk, varm hud når jeg lukter på denne, dere vet den herlige lukten som sitter igjen på huden etter en dag i solen...mmm. Jeg bruker oljen direkte på huden, eller utblandet med en body lotion. En absolutt favoritt!
I have had an addiction to the almond showeroil from L'Occitane for a while. That is why it was no surprise that I would love this bodyoil as well. The same delicious almondsmell, it feels great on my skin and really nourish a winterflaky body. I love it!

8 kommentarer :

frk.bustad sa...

Høres ut som fin fristende luksus i hverdagen... Kanskje det skal bli helgens investering?

*SNYdesign sa...

Min favoritt også:)

Strikkelaura sa...

Takk for tips, er på jakt etter en ny bodylotion/olje :)

Cecilie sa...

Dusjoljen er en favoritt hos meg også og har planer om å hamstre nå som jeg skal til bergen i påsken =) Kanskje det blir en mandelolje med meg hjem også Ü

Ladybird sa...

frk.bustad: Jeg synes du skal unne deg den i helgen ;)

*snydesign: Kan jeg godt skjønne ;)

Strikkelaura: denne tror jeg faller i smak ;)

Cecilie: Synes du skal ta med deg denne da, da sitter den herlige lukten på huden hele dagen ;)

Synnøve sa...

Takk for tipset :) Flott til spa-kveld :)

Flit About sa...

Jeg eeeelsker dusjoljen, luksus hver dag! Denne blir nok med meg hjem neste gang, maa bare bruke opp litt av lageret forst! Absorberer den raskt (med tanke paa aa kle paa seg)

Ladybird sa...

Synnøve: Perfekt til SPA kveld og hverdagsluksus!

Flit About: Da kommer du til å elske denn eog, den er så god. Trekker veldig fort inn. I går hadde jeg veldig tørre legger og trakk opp buksa og smurte inn leggene, det føltes ikke klissete.