Sider

24.03.2010

Fashion against AIDS

Photos: Glamour.se, picasa
H&M lanserer nok en Fashion against AIDS kolleksjon. Før har de samarbeidet med ulike kjendiser som Rihanna, Dita von Teese og The Cardigans, men denne gangen gjør de det litt annerledes. Og langt mer kommersielt vil jeg tro. jeg fikk i hvertfall lyst på et par av plaggene. 25% av innteketen går til HIV-organisasjoner. Kommer i butikk i mai.
H&M continues their Fashion against AIDS focus. This time they have decided to make an own festivalcollection instead of the usual celeb-designs-a-tshirt-thing. I like this a lot better. In shops in May.

4 kommentarer :

Pia sa...

Liker virkelig denne kolleksjonen. Ikke bare klærne, men også konseptet. At H&M lanserer en såpass viktig kolleksjon uten hjelp fra kjendiser er et skritt i riktig retning. VI får bare håpe at den ikke blir hypet like mye opp som the Garden Collection. Da dør jeg.

:)

susi sa...

Interessant. Så jo ut som veldig fine ting også!

Ida sa...

Jeg tror jeg leste om dette i et eller annet blad-- elsker konseptet! Og plaggene i seg selv var overraskende bra :) Skal nok ikke se bort ifra at et par av dem ender opp i klesskapet mitt =)

Ladybird sa...

Pia: he he he..de kan å hause opp ting H&M ;) men ja, denne kolleksjonen har virkelig mange fine godbiter og tanken bak er flott. Så her kan det nok bli handlings ;)

Susi: det var veldig mye fint, har sett meg ut et par ting jeg tror jeg må ha ;)

Ida: elsker den roasfargede leopradsaken jeg ;)