Jeg liker dette bildet så godt. Har sett litt ekstra på det hver gang jeg går forbi Brilleland. Sånn reklame kan jeg like. Flotters fra Moods. Forøvrig får folk si hva de vil om Moods, tydeligvis svært delte meninger der.
11 kommentarer
:
Anonym
sa...
Synes de er flinke.Det er en herlig miks av gamle tradisjoner og det mer urbane.Noen ganger kan det bli litt i overkant,men stort sett holder de seg på matten.Gøy med vaffeloppskrift på klærne!!!Dessuten er brillekolleksjonen fin!
Noe må de jo være flinke i, når de har klart å komme seg dit de er. Personlig liker jeg godt fargebruken deres. I hvilken grad det er mote kan vel sikkert diskuteres ut i det brede og vide ser det ut til, men folk går nå med klærne! De er heller ikke de første jeg tenker på når jeg tenker mote, men hva så? De skal ha kred for at de har kommet dit de vil og spilt på tradisjoner.
Tøft at noen tør å gutse synes jeg, selv om jeg ikke er helt storfan av klærne deres. Ser også at de har begynt å overeksponere seg (tenker da på distribusjon spesielt), og det bør man være forsiktig med. Det er en hårfin balansegang det der, og det krever at man holder tunga rett i munnen. Liker forresten også bildet, det er virkelig et godt et :)
Der er jeg veldig enig med deg Zava, det er en hårfin linje mellom originalitet og det kommersielle. Ting mister ofte sin sjarm når det blir allemannseie og sånne ting. Dette er jo noe markedet styrer i like stor frad. men jeg skjønner poenget ditt, det er veldig sant. Innimellom kan ting teas litt for langt. Men de har guts, og det skal de ha kreditt for.
Åhhh...så utrolig moro! Da må du hilse han å si at han har noen beundrere her og der. Han er jo så utrolig søt. Jeg blir helt varm om hjerte av bildet, minner meg så om bestefaren min som kommer fra ei øy langt ut i Trondheimsfjorden...
Ja markedskreftene styrer mye. Nettopp derfor så gjelder det å ha is i magen også, og ikke la seg lede til å selge seg for bredt - om du skjønner. Det er så lett å la seg friste av store ordrer og popularitet, men man risikerer da at folk blir fort lei. Merkevarebygging er et av min "soft spot`s" i det profesjonelle virke, så her blir jeg fryktelig engasjert merker jeg..
Ja jeg vet, det er utrolig fascinerende med image og merkevarebygging. Er jo der jeg har mye av kompetansen min og. Veldig fascinerende bransje. Morsomt å se på utviklingen av Moods :o)
11 kommentarer :
Synes de er flinke.Det er en herlig miks av gamle tradisjoner og det mer urbane.Noen ganger kan det bli litt i overkant,men stort sett holder de seg på matten.Gøy med vaffeloppskrift på klærne!!!Dessuten er brillekolleksjonen fin!
Noe må de jo være flinke i, når de har klart å komme seg dit de er. Personlig liker jeg godt fargebruken deres. I hvilken grad det er mote kan vel sikkert diskuteres ut i det brede og vide ser det ut til, men folk går nå med klærne! De er heller ikke de første jeg tenker på når jeg tenker mote, men hva så? De skal ha kred for at de har kommet dit de vil og spilt på tradisjoner.
Særpreget ved designet deres er jo nettopp det at de er litt ekstreme på enkelte felt.Blomsterdressene deres er et godt eksempel på det synes jeg.
Den er et meget godt eksempel ja :o)
Tøft at noen tør å gutse synes jeg, selv om jeg ikke er helt storfan av klærne deres. Ser også at de har begynt å overeksponere seg (tenker da på distribusjon spesielt), og det bør man være forsiktig med. Det er en hårfin balansegang det der, og det krever at man holder tunga rett i munnen. Liker forresten også bildet, det er virkelig et godt et :)
Der er jeg veldig enig med deg Zava, det er en hårfin linje mellom originalitet og det kommersielle. Ting mister ofte sin sjarm når det blir allemannseie og sånne ting. Dette er jo noe markedet styrer i like stor frad. men jeg skjønner poenget ditt, det er veldig sant. Innimellom kan ting teas litt for langt. Men de har guts, og det skal de ha kreditt for.
Hehe, det er onkelen til pappa som er avbildet! Han ble "headhuntet" av en fotograf når han arbeidet med båten sin.
Vi kan trygt si vi ikke hadde forventet at han skulle bli fotomodellen i familien :)
Åhhh...så utrolig moro! Da må du hilse han å si at han har noen beundrere her og der. Han er jo så utrolig søt. Jeg blir helt varm om hjerte av bildet, minner meg så om bestefaren min som kommer fra ei øy langt ut i Trondheimsfjorden...
Ja markedskreftene styrer mye. Nettopp derfor så gjelder det å ha is i magen også, og ikke la seg lede til å selge seg for bredt - om du skjønner. Det er så lett å la seg friste av store ordrer og popularitet, men man risikerer da at folk blir fort lei. Merkevarebygging er et av min "soft spot`s" i det profesjonelle virke, så her blir jeg fryktelig engasjert merker jeg..
Ja jeg vet, det er utrolig fascinerende med image og merkevarebygging. Er jo der jeg har mye av kompetansen min og. Veldig fascinerende bransje. Morsomt å se på utviklingen av Moods :o)
Just det, vi har vel egentlig funnet ut tidligere at vi har litt de samme fagmessige interessene vi :D Spennende er det absolutt.
Legg inn en kommentar