Sider

16.06.2010

Redken Color Extend Sun

Photos: ladybird
En av fordelene med å være blogger er produktene som ender opp i postkassen. Slik som denne herlige leveringen med solbeskyttende produkter fra Redken, som skal redde hårtustene mine fra sommerens påkjenninger. Jeg har allerede fått meg en ny favoritt, og den får dere høre mer om senere.
Beeing a blogger has it's advantages. Like goodiebags filled with products. Recently I got a huge goodiebag from Redken, containing their Color Extend Sun line. I've already fallen in love with one of the products. Which one i will tell you later on.

6 kommentarer :

Get juicing sa...

Heldig som får slike produkter i postkassen:) Har du peiling på om disse er testet på dyr? Skulle gjerne hatt en solbeskyttende spray..

Ladybird sa...

Get juicing: jeg har ikke vært i kontakt med Redken for å undersøke det nei, Men et kjapt søk på nett gjorde at jeg fikk opp en del sider og der ser keg flere steder at Redken går ut og sier de ikke tester på dyr, hverken produktene eller ingrediensene. De eies av l'oreal som har fått kritikk for dyretesting, men jeg finne både info om at Lo'real tester på dyr og ikke gjør det...den nyeste infoen går ut på at de ikke gjør det. Du kan sikkert kontakte hovedkontoret deres i Norge, de er veldig hyggelige! :)

Anonym sa...

Heldig du er:)Redken sine produkter er nydelige!

Ladybird sa...

Jepp, jeg er kjempeheldig. Håret mitt er veldig fornøyd ;)

Tine Emilie sa...

Hei Frøken :)

Solbeskyttelsen er herlig , og ikke mist lukter den godt, den er helle rikke klisete slik som mange andre.

Stor klem fra Tantebarnet Tine Emilie =)

Ladybird sa...

Tine Emilie: Søte deg, Redkenproduktene er supergode. jeg digger oljen som skal beskytet og pleie håret mot solen. Digg! Også må det da være de Redkenproduktene som lukter absolutt best? :)