Sider

20.06.2010

Soul Garden

Soul Garden åpnet i begynnelsen av juni i Thorvald Meyers gate 29 rett ovenfor Birkelunden. Jeg var innom på åpningsdagen og har allerede rukket flere besøk i løpet ev de knappe to ukene de har hatt åpent.
Nydelige etniske lanterner mikset med drivved-bord i røff nordisk stil.
Nydelige duftlys, her kommer jeg til å gå amok til høsten da det igjen blir tid for innekos og høysesong for herlige duftlys.
Photos: ladybird
Soul Garden er en herlig nyåpnet interiørbutikk i mitt nye nabolag. En interiørbutikk med mye fokus på det etnisk og rustikk skandinavisk stil og med et godt utvalg duftlys. Frøkna som driver stedet er utrolig søt og utrolig hyggelig, så her kommer jeg nok til å ramle innom ganske så ofte.
Soul Garden is a small newly opened interior store at grünerløkka, Oslo. you can find this little hidden treasure in Thorvald Meyers gate 19, not far from Birkelunden. They opened two weeks ago, and I have already managed to pop by three times. Love that place. A great mix of ethnic Buddha-figures and rough Scandinavian style. I also love their scented candle selection.

5 kommentarer :

Anonym sa...

Her så det kjempe fint ut! Helt klart et sted jeg vil innom i sommer!",

Tessi sa...

For en helt hærlig butikk!!

tessi-la-la-land.blogspot.com/

Ladybird sa...

Nydelig butikk, og hun som driver den er utrolig søt og hyggelig!

Ida sa...

Herlig! Dit vil jeg:)

Ladybird sa...

Ida. Du må ta turen innom, masse godbiter ;)