Sider

08.06.2010

Topp Top Coat

Photos: Ladybird
Neglelakk er gøy! Men det er to haker med neglelakk, og det er den lange tørketiden og fjerningen av lakken. Derfor er en god topplakk et must. Denne fra Dior er en av de absolutt beste jeg har prøvd sålangt. Den tørker superkjapt og holder leeenge. Da er jeg fornøyd jeg.
Nail polish is a lot of fun. But there are two hassels, the drying time and removing the polish. A great top coat makes everything a bit happier. This one is one of the best I have ever tried. It dries really really quick and it doesn't chip in days. My favourite!

8 kommentarer :

Ida sa...

Topplakk er et must! Jeg har en fra YSL, funker som bare søren :) Og gjør at billiglakker fra H&M og elf holder seg bedre :)

Anemone sa...

Takk for eit godt tips! Denne skal eg prøve ut:)
Men har du også problem med at topplakkane tek til seg farge frå neglelakkane, slik at dei blir lyseblå eller lyserosa til slutt? Har du gode råd om dèt blir eg lukkeleg:)

camilla pihl sa...

Denne er absolutt best!!

Rock'n Roll Ballerina sa...

Takk for tipset! Jeg trenger en toplakk nå, så dette kom som bestilt:)

Synnøve sa...

Supert! Da slipper jeg å teste hundrevis av lakker, og kjøper meg denne ;)

Ladybird sa...

Ida: Topplakk er genialt ja, er man i tillegg flink til å påføre topplakk etter et par dager igjen, så holder neglelakken enda lenger...da sliter man bare på topplakken ikke selve fargelakken ;)

Anemone: bare hyggelig, gode ting er til for å deles ;) jeg vet dessverre ikke hva man kan gjøre for at avfarging ikke skal skje (Jeg har allerede klart å farge denne topplakken rosa )..he he he...tipper jeg er litt for ivrig og starter påføringen av topplakk litt for tidlig ;)

Camilla: takk for at DU tipset meg om den ;)

Rock'nRollBallerina: Prrrrrfekt ;)

Synnøve: veldig greit med omtaler. jeg leser nesten alltid omtaler før jeg skal kjøpe meg noe ;)

Marte sa...

den vil jeg også prøve :)

Seche Vite er også veeldig bra :)

Ladybird sa...

Marte: Tusen takk for tips, får teste ut den da denne er tom ;)