Sider

09.06.2010

Stella's shop

Photos: Rum.dk
Siden jeg er på flyttefot så er jeg ganske opptatt av interiører om dagen. Og jeg må innrømme at jeg helst lar meg inspirere av interiører fra retailbransjen eller den industrielle verden. Disse bildene er fra Stella McCartney sin butikk i Milano.
Since I am moving to a new apartment these days, my mind have a tendency to revolve around interiors and design. especially shopinterior and industrial-design. These pics are shot in stelle McCartneys Milano shop.

7 kommentarer :

nadja sa...

WOW! Jeg digget det gulvet...skulle ønske at det var steingulv satt i mønster, det hadde vært tøft det...kanskje er det det..men selv teppeflis med de fargene er tøft.

Hanne sa...

Ja, nydelig gulv! Jatakk! Og hadde ikke vært så dumt med den takdekoren på et av de nederste bildene heller egentlig! ;)

Mira sa...

Hyggelig å møte deg i dag =) Nå vet jeg endelig hvordan du ser ut! :D

Ladybird sa...

Nadja: Jeg tror det er teppeflis, ellers hadde det sikkert hatt en litt blankere overflate. Men jaaa, det hadde vært helt rått i et "hardere" materiale også!

Hanne: jeg tror jeg skulle klart å snike inn både dene ene og den andre tingen i heimen jeg hvis jeg fikk sjansen ;)

Mira: Utrolig hyggelig å hilse på deg og, søte jenta ;) Vi sees vel snart igjen på en eller annen event ;)

*SNYdesign sa...

Dette har jeg sett før. Såååååå uberflottt!:)

Synnøve sa...

Råflott!!!

Ladybird sa...

*snydesign: det var faktsik et tips fra deg som gjorde at jeg kom over disse bildene ;)

Synnøve: rett og slett! :)