Sider

29.10.2010

Affordably Luxury

Når juletider nærmer seg kommer Lindex med en herlige luksuriøs undertøys- og smykkekolleksjon kalt Affordable Luxury. Denne har jeg vært så heldig å få sniktitte på hos Polhem PR. Fargepaletten var dus og kvinnelig, snittene svært flatterende og detaljene sexy. Smykkene er store, røffe. Satatement smykker, rett og slett. Slik liker vi jo. Jeg så flere godbiter som jeg ser frem til kommer i butikk.

Jeg var også så utrolig heldig å få med en vannvittig flott goodiebag hjem...mer om den kommer senere.
This week I visited Polhem PR to look at the Affordable Luxury collection by Lindex. Feminine underwear and statement jewelry in a lovely mix. I fell in love with several items. Looking forward to the collection to hit the stores.

2 kommentarer :

Cecilie sa...

her var det mye snadder, jeg må kanskje ta turen innom Lindex selv om lommeboken ikke er helt full ;)
ps. finn Norske interiører Nå i posten idag og jeg er kjempefornøyd Ü

Ladybird sa...

Cecilie: Du kan vente til neste lønning, dette kommer i butikk i desember ;) Kos deg med boken, den er knall! ;)