Sider

24.11.2010

3 belles dames de Paris

#1 Jeg vil bo i en fantastisk by. Kjøre scooter rundt i byen, i hæler. Looking smashing!
#2 Jeg vil ha kjempelangt hår. Barbere den ene siden. Gå med rød lebestift og grønn genser. 
#3 Jeg vil ha bukser med flare. Og lange ut. På vei til kafédate med jentene.
#1 I wanna move to an amazing city. Ride a scooter in my heels. Looking chic and superbusy.
#2 I want long hair, shaven on one side. Red lips and a green jumper.
#3 I wanna rush through the streets, in flare jeans and heels. On my way to meet the girls at a cosy café.

4 kommentarer :

Ida sa...

Den første damen var råstilig. Men scooteren skulle vært en Vespa!:)

Ladybird sa...

Ida: jeg hadde nok foretrukket en Vespa jeg og ;) hihi

Inger sa...

Fregner og røde lepper er NYDELIG! Og jeg ønsker meg en scooter til å farte rundt i byen i de milde/varme månedene:)

Ladybird sa...

Inger: Kombinasjonen er fantastisk, jeg ble helt fengslet! Scooter hadde vært toppen. det står høyt på prioriteringslista hvis jeg flytter sørover og ut av landet noen gang :)