Sider

08.11.2010

Viva la Diva konkurranse

Photos: ladybird
Har du hørt om makeupserien Viva la Diva før? Viva la Diva ble grunnlagt i Sverige i 2000 og er kjent for rimelige og spennende makeup med et godt fargeutvalg.  Nå kan du vinne en sminkepung med masse Viva la Diva produkter ved å svar på to spørsmål.
Hvor selges Viva la Diva?
Hva er ditt favoritt sminkeprodukt?
Legg igjen svaret i kommentarfeltet eller send det på mail til ladybirdsnest@hotmail.com. Merk mailen "Viva la Diva".
Ever heard of the makeup brand Viva la Diva? They are known for a vide range of colors and really good prices. I'll give you the possibility to get to know Viva la Diva a little bit better. Ypu can win a makeupbag filled up with Viva la Diva products by answering these two questions:
Where can you but Viva la Diva makeup?
What is your favourite makeup product?
Leave the answer in the comment field, or mail it to ladybirdsnest@hotmail.com.

16 kommentarer :

Unni sa...

Viva la Diva selges på Cubus.
Min favorittsmine er leppestift; - Honesty fra Bed Head

Marie sa...

Viva la Diva selges på Cubus her i Norge.
Baked Eyeshadow Palette – Smoky Eyes og Golden Eyes.

Sunniva Braaten sa...

I norge selges det på Cubus.
Mitt favoritt sminkeprodukt er mascaraen Iconic fra Dior. Den forlenger og deler mine vipper perfekt

sunniva_M_B@hotmail.com

Nanne sa...

Åh, herlige farger:) Cubus selger Viva la Diva, og mitt favoritt sminkeprodukt er Tikei Mineralfoundation.

Coralista sa...

Det selges på Cubus! Mitt favorittsminkeprodukt er Clinique Natural Glossy Mascara.

Tuva sa...

De selges på Cubus i Norge!
Mitt favorittprodukt er Rosebud! Funker alltid

Idelis sa...

Viva la Diva kan man kjøpe på Cubus. Mitt favoritt sminkeprodukt er Lancôme L’extrême Mascara.

Marthe sa...

I Norge selges det på Cubus.
Mitt yndlingsprodukt er Maybeline sitt mineralpudder :-))

Martine sa...

Viva la Diva selges på Cubus. Mitt favorittprodukt fra serien er øyebrynsskyggene. Ellers er det Inimitable mascara fra Chanel :)

Anonym sa...

Viva la diva selges på cubus! jeg har lagt merke til de flere ganger men aldri kjøpt merket, hadde vært spennende å prøve!

Min favoritt er definitivt Id bare minerals foundation! Den er fantastisk, dekker bra og er jo av mineraler:)

Heidi kristoffersen

Andrine sa...

Eg har kjøpt det eg har frå viva la diva på cubus:-)
Favorittsminkeproduktet mitt no for tida er desidert leppestift. Eg går ikkje heimafrå utan den nye knall raud/oransje leppestiften min frå viva la diva som smakar godt og varar lenge.
Er veldig fornøgd med det eg har prøvd av dette merket, og har lyst å prøve meir:D

Marte N. sa...

Det selges på Cubus. :) Mitt favorittprodukt er Clarins Beauty Flash Balm, som underlag for foundationen min. Jeg sverger på at den glatter ut sinterynken min mellom øynene! :D

Elin sa...

de selges på Cubus.
Mitt favoritt sminkeprodukt er concealer fra Dior, kunne ikke klart meg uten. Jeg kommer fra en belastet familie når det gjelder mørke ringer under øynene!

Malin Iverin sa...

I Norge selges Viva la Diva på Cubus.
Mitt favoritt sminkeprodukt er Shady Lady Palette fra The Balm.

Line sa...

Viva la Diva selges på Cubus. Mitt favorittprodukt er mascara; Masterpiece fra Max Factor.

Ane sa...

Det selges på Cubus =)
Mitt yndlingssminkeprodukt er faktisk leppestiften "Midnight Queen" fra Viva la Diva! Den gir en fantastisk rødfarge som er akkurat passe diskret. Love it!

Hilsen
anegilje@gmail.com