Sider

17.06.2013

Korres After Sun

Photo: ladybird
Det greske hudpleiemerket Korres oppdaget jeg for noen år siden da jeg ferierte i Hellas. Naturlige, rene produkter fri for parabener, silikoner og annet tull. Ingen av ingrediensene er dyretestet og produktene er utviklet av greske farmasøyter med interesse for homøopati og fokus på naturlige ingredienser. 
En av absolutt favorittproduktene fra Korres er denne After Sun'en. Den inneholder blant annet aloe vera, avocadosmør og kamomille. Konsistensen er litt tykkere enn mange After Suns, men det er også en av de største fordelene. Den er deilig kremete, trekker fort inn og gir masse fukt. Den etterlater huden supermyk og lukter helt himmelsk. Jeg er så glad i denne at jeg ofte kjøper den og bruker den som vanlig body lotion. I Norge kan du blant annet kjøpe Korres på Vita og tax free butikken på Gardermoen.

Korres have been a skincare favorite of mine since I first got myself some products in Greece many years ago. The products are natural, free from parabens, silicons and that kind of stuff. They never test on animals and all of the products are based on homeopathy and natural ingredients.
This After Sun is one of my Korres favorites! It feels a bit thicker and more creamy than most After Suns, but it sinks into the skin really fast and leaves it supersoft and nourished. And I love the smell-  it just smells clean and warm.

3 kommentarer :

Designer lehenga sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
MaritBE sa...

Den hørtes helt super ut ;-) Takk for tipset! Visste ikke at korres hadde aftersun jeg, så nå lærte jeg meg noe nytt ;-)

Ladybird sa...

MaritBe: denen kommer du til å like, den er superkremete og god. Og lukter helt nydelig!