Sider

29.06.2013

Vinn litt glød på krukke!

Photos: ladybird
Youngblood sine Luminous Créme Blush finnes i mange forskjellige farger og flere av rosatonene er blushfavoritter i min sminkepung. Denne varianten derimot, Champagne Life, er en perlende lys rosabeige farge som funker som et multiprodukt. Jeg bruker den nok mer som en highlighter enn som en blush, litt på toppen av kinnbeina, innerst i øyekroken for et våkent blikk, på øyelokket for en dus skygge med fin shimmereffekt eller på amorbuen for en instant leppeforstørrende effekt. Den er rett og slett super og helt perfekt til solkysset hud. Youngblood er også et merke jeg er veldig glad i, de tester ikke på dyr og produktene er rene og frie for dumme ingredienser.

Har du lyst til å teste ut min favoritt - Champagne Life? Legg igjen en kommentar på dette innlegget eller send meg en mail på ladybirdsnest(a)hotmail.com der du gir meg en god grunn til å sende denne til nettopp deg!

Hvis du ikke skulle være så heldig å vinne denne gange, men har veldig lyst til å teste ut Champagne Life så kan du kjøpe den her.

Luminous Créme Blush from Youngblood is one of my favorite makeup-products. I have these in at least 5 colors in my makeupbag! Mostly pinkish colors that I use as a blush, but also this beige-pink-champagne-like color that I use as a high lighter. I use it in the inner corner of my eye to open my eyes, under my eyebrows to give them a lift, on my cheekbones, above my upper lip as an instant plumping effect - it's a multiuse product! And now I have one to give away for one of you!

Just leave me a comment or sendt me a mail at ladybirdnest(a)hotmail.com why you tell my why I should send it to you!

21 kommentarer :

Åslaug sa...

Ååå denne har eg kjempelyst på!! Huden min tåler virkelig ingenting når det kommer til sminke(hallo kviseutbrudd), og har vel prøvd det meste av produkter der ute. Kun den flytende mineralfoundationen fra Youngblood har fungert(hurra). Hadde vært veldig kjekt å prøve fleire ting fra merket!

Karoline sa...

Denne har jeg ønsket meg lenge! Helt nydelig :) Forelsket meg i youngblood når jeg kjøpte meg en pudderblush for en stund siden. Uheldigvis klarte jeg å miste den i gulvet etter bare en ukes tid :( Har ikke fått kjøpt meg en ny siden.. Denne kremblushen ville vært helt perfekt for klønete meg! Så her er det bare å krysse fingre og tær ;)

Ha en god helg, skjønne deg!

Anonym sa...

Hei!
Som nygift, men akk så utslitt, skulle denne lille saken vært et perfekt tilskudd i sminkepungen, og spesielt til bryllupsreisen.
Synes forresten det er fantastisk at du endelig viser deg frem på bloggen :)
Hilsen Signe

Anonym sa...

Jiiipppaaaayeyyy glød er hva jeg trenger
Jeg melder meg frivillig;-)))) love Anette

Anonym sa...

Så stas! Den vil jeg vinne:-) Fordi jeg har huset fullt av produkter som ikke har levd opp til forventningene. Leter fortsatt etter det ene wow-produktet! Dette er kjekt å ha i veska og jeg som skal i brylupp i sommer kan gløde i sommernatten mens jeg selv leter etter kjærligheten:-) /Kristin

Stine Marie sa...

Denne vil jeg veldig gjerne vinne! Trenger virkelig å gløde litt :)

Unknown sa...

Denne vil jeg gjerne ha! Og min GODE grunn er at jeg ikke har fått meg noen sommerjobb i sommer, og som 19 årig student er det ikke flust av penger akkurat.

Victoria s. sa...

Den ser rett og slett helt fantastisk ut! Jeg har ikke noe ferie i år og denne ville derfor ha hjulpet godt på i kampen mot "spøkelseslooken"..:)

Brissi sa...

Hei! Og takk for en blogg som jeg er veldig trofast til. Dine innlegg og produkttips er alltid inspirerende og verdt å prøve ut. Jeg er ikke så begeistret for multipurpose sminke, men kanskje Youngblood klarer å forandre min mening? Den ser deilig ut og navnet er meget fristende. Sommerhilsen :)

Anonym sa...

Må si denne blushen ser herlig ut! Den hadde passet perfekt til mitt trette ansikt etter et langt og tungt semester på 2. året tannlege. Personlig er créme-blushene en favoritt - fordi de gir den mest naturlige looken sammenlignet med kompakte blusher. Hadde vært veldig gøy å prøve denne varianten! Har stor tro på de produktene du anbefaler, da mange av dem pleier å være veldig gode! Klem!

Anonym sa...

Må si denne blushen ser herlig ut! Den hadde passet perfekt til mitt trette ansikt etter et langt og tungt semester på 2. året tannlege. Personlig er créme-blushene en favoritt - fordi de gir den mest naturlige looken sammenlignet med kompakte blusher. Hadde vært veldig gøy å prøve denne varianten! Har stor tro på de produktene du anbefaler, da mange av dem pleier å være veldig gode! Klem! /Maren

Julie sa...

Trenger litt ekstra hjelp til sommergløden i år, da jeg ikke skal ha ferie, og heller jobbe 100% :) Blir ikke mye sol av det, så må jukse litt!

Helene Ragnhild sa...

Ååå, den så fin ut! Jeg har hatt så mye problemer med huden min så sliter veldig med å finne produkter som ikke gir meg utslett. Har brukt solpudderet fra youngblood en stund og det har virkelig fungert! Elsk<3 Bare synd student-lommeboken ikke strekker helt til :P Krysser fingene for at jeg blir den heldige som får vinne<3 God søndag

Heidi sa...

For en fin gave du gir bort:) Trenger seriøst noe nytt sparkel da det er lyst døgnet rundt her oppe i Nord-Norge...

Anonym sa...

Denne har jeg tenkt på å kjøpe lenge da jeg har lest mye skrøyt av den så det hadde vært fint å vinne den :-) Har egentlig ingen god grunn å gi for at jeg skal vinne men;-) super blogg du har , elsker stilen din :-) god sommer videre :-)

Tone G sa...

Hei!
Eg har vært en trofast leser over laaaang tid og hadde vært kjekt å vinne :-) har ennå ikkje kommet så langt at eg har prøvd youngblood, men har veldig lyst. Trenger litt glød i hverdagen på en akk så travel sommer på jobb :0 (sykehus)
Fin jente du er! Du ser ut som eg trodde-merkelig. Kjekt at du har hatt bilder av deg sjølv på bloggen :-D
Riktig god sommer til deg!

Line Harbak sa...

Flott premie! Jeg kommer til å bli gladest og mest luminous av alle om jeg får den, og det er en veldig god grunn! ;)

Anonym sa...

Denne så bare herlig ut :) Jeg trenger virkelig å "freshe" meg opp litt...har ikke fått mye sol på kroppen enda i sommer pga.oppussing i hjemmet og masse annet. Denne er jeg sikker på jeg ville ha "glødet" med :) Takker ellers for kjempeflott blogg ,og ønsker deg en herlig dag videre :)
Mvh. Linda Salvesen
salvesen.linda@hotmail.com

Vera sa...

Har nettopp gjenoppdaget bloggen din, og koser meg masse med å lese og se fine videoer. Har akkurat startet ferien og har såklart blitt syk, så en premie hadde vært veldig stas :-)

Janne sa...

Åh JA, gjerne... Denne vil jeg teste ut :-)

Krihal sa...

har kjempelyst på denne!! hilsen trofast leser av bloggen din:)