Sider

04.06.2013

THE Cleanser

Photo: ladybird
Det begynner å bli en liten stund siden jeg har brukt Eve Lom sin Cleanser. Da jeg var innom Parfumerie her om dagen så fikk jeg med meg en prøve, som fikk ble med i kofferten på jobbreise. Jeg har akkurat renset ansiktet med den nå og er nesten like overrasket som første gang jeg brukte den - den gjør huden så vannvittig myk og god! Britiske Vogue skrev en gang at "det sannsynligvis er verdens beste rens". Det tror jeg muligens de har rett i.

It's been a while since I used Eve Lom Cleanser. I got a small tester of it when I went by Parfumerie the other day. I brought it to one of my worktrips and right now I've tried it out. And I'm nearly as surprised as the first time I tried it - it makes the skin so incredible soft! British Vogue once called it "probably the best cleanser in the world". I think they are right.