Sider

04.06.2013

Neonbryllup - bloggerens favoritter

Photos: Anne-Marie/Høyer, Ladybird
Da ligger mitt første favorittantrekk ute på Høyerblogg. Jeg falt pladask for den syregrønne kjolen fra By Malene Birger. Ville gjerne kombinere den med en litt råere jakke, uten å gå for den selvsagte skinnjakken. Valget falt på en helt rå jakke fra Iro i armygrønt. Syregrønn og armygrønn var en fargekombinasjon litt utenfor normalen, det kan jeg like. Og da jeg så de gule skoene fra By Malene Birger med sort/hvite såler så var valget enkelt, det måtte bli de! Håper dere likte mitt første antrekk - neonbryllup!

Here it is - my first outfit for the Høyerblogg. I'm picking my summerfavorites at Høyer, and the first one is calles Neonwedding. A mix of a acidgreen By Malene Birger dress, a armygreen Iro jacket and some funky platforms from By Malene Birger. I love it!

2 kommentarer :

Luisa Fernanda del Mar sa...

Veldig fint antrekk, så fresht med en kjole i den fargen! I like ;)

Marthe sa...

Nydelig kjole, nydelig dame! :-)