Sider

09.06.2013

Supergoop! Solkremfavoritten.

Photos: ladybird
Supergoop sitt solserum med solfaktor 30 har vært en favoritt hos meg i mange år. En superlett krem med god beskyttelse mot solens skadelige stråler, som trekker lynsraskt inn i huden og føles som en helt vanlig lett krem på huden. Mange solkremer blir blanke eller hvite på huden og de gir urenheter. Denne gjør så absolutt ikke det og er bare superbehagelig. Ikke rart jeg har sverget til den år etter år. 

Dog, så har jeg fått med meg at Supergoop har mange spennende produkter jeg gjerne skulle teste ut. Derfor kjøpte jeg denne geniale samlepakken med favorittserumet - SPF 30+ Sunscreen Serum, SPF30+ Fushion Lip Balm, SPF30+ Everyday UV Lotion for Face and Body og SPF40+ Antioxidant-infused Sunscreen Day Cream. Pakken bestilte jeg på Strawberrynet og den dumpet ned i postkassen rett før helgen. Helt perfekt, siden jeg snart drar til sydligere strøk.

Vanligvis så kjøper jeg Supergoop hos Parfumerie på Majorstuen, men de hadde ikke denne pakken der, så da måtte jeg ty til Strawberrynet denne gangen. Pakken har forresten en super pris der, så den er super hvis du har lyst til å teste ut Supergoop!

One of my alltime favorites is the City Sunscreen Serum from Supergoop. I've used it for years now. Love that it's really light and doesn't feel greasy on the skin, it doesn't leave the skin looking white - it just feels like a regular light day cream. And it does not clog the skin!

Since I'm so happy with this serum I've wanted to try out some of the other products from Supergoop. I usually shop Supergoop at Parfumerie, but this time I found a great beach pack of Supergoop products at Strawberrynet. It arrived some days ago, that's perfect since I'm leaving on summerholiday in some days.

Ingen kommentarer :