Sider

01.03.2009

Cover posts


Photo: Googlet
Jeg skal starte med en ny type post. Nemlig å poste fine cover på magasiner. Jeg synes et godt cover er veldig inspirerende, og det er mange flott som fortjener litt omtale. Her er dagens cover..det er faktisk to! Australse Russh har to fantstiske cover som gir meg akkurat den rett vårfeelingen.
---------------------------------------------------------
Today I start posting cover post. Magazine covers are great inspiration, and here I pick my favourites. I'll start with two lovely covers from the Aiustralien magazine Russh. Just that perfect spring feeling. Lovely!

4 kommentarer :

Anonym sa...

Hvor finner du de ulike coverne? Besøker du de ulike sidene?
Utrolig flott blogg! :)

Ladybird sa...

Ina: Tusen takk, det var hyggelig å høre :) Jeg finner de på ulike måter,mange cover husker jeg, så da søker jeg de opp etter når de ble utgit, ellers googler jeg covers, ellers finner jeg de på magasinets hjemmeside. Henviser alltid til hvor jeg fant det ;)

Anonym sa...

Håpet kanskje det var en lettere måte å finne de på ;)

Ladybird sa...

Ina: nei, ikke som jeg vet. Det er alltid litt leting her og der ;)