Sider

05.03.2009

Nytt på hylla


Photo: ladybird
Det skader ikke å komme hjem fra en lang dag med disse i veska. Nydelige Ole Henriksen produkter. Det skal bli spennende å prøve de ut, har faktisk bare prøvd et av produktene før, nemlig serumet som lukter helt fantastisk. Det er digg med nye deilige produkter på hylla!
---------------------------------------------------
I got these products today. Can't wait to start using them. I love all the Ole henriksen products I've jused this far. Yummie!

4 kommentarer :

Anonym sa...

hvor får man tak i disse produktene? jeg trenger en god ansiktskrem for tørr hud, som tørker fort inn! noen tips?:)

Anonym sa...

Oh, jeg har den serien med serum, dagkrem og nattkrem. De er nydelige, huden min har aldri hatt det så bra etter at jeg tok dem i bruk. Oljen har du jo allerede, og den er nydelig under nattkremen. Man våkner med plump, glatt, myk hud.

Anonym sa...

Så herlig!=) Gleder meg til review! Hvor kjøpte du dem og hvor mye betalte du for three little wonders?

Ladybird sa...

Anonym: Det er ikke så mange som forhandler de i Norge enda. Jeg fikk faktisk disse i gave :-) Jeg pleier å kjøpe Ole Henriksen produkter på nettbutikken til beautybasket, link ligger på siden min, ellers kjøper jeg produktene når jeg er ute og reiser. Herlige produkter!

Jeg har ikke så tørr hud selv, så det er vanskelig å anbefale noe. Men jeg kan gå god for at Ole Henriksen produktene er veldig gode. Dessuten anbefaler jeg fuktighetsmasken fra Decleor som heter Hydra Floral, den er fantastisk!

Kristine: Jeg er kjempeglad i de produktene jeg allerde har, så dette blir spennende. Så morsomt at du virkelig kan se forskjell på huden etter at du begynnte med disse. jeg gleder meg til å teste de ut. Er enig med deg om at den oljen er god, og den trekker seg jo så fort inn!

Kanskje du har noen spesielle favoritter å anbefale?

B: Kommer nok en liten review etterhvert. Jeg fikk faktisk produktene i gave, fantastisk ikke sant?! ;)