Sider

26.03.2009

Vila Fall -09


Pudder- og tåkefarger er og blir en slager. Denne grålilla nyansen er lett å like. Ellers er det fortsatt lekkert med opprullede buksebein og ermer. Bukselengden i midten er rett og slett sexy, perfekt til de høye hælene.

Jeg er glad vi fortsatt ser masse skinn og masse blomster.

Photos: Vila
Buksene i midten tar jeg gjerne. Jakka til høyre er heller ikke dum. Og jeg sier vel ikke nei til lakktights heller.
Noen grunner til at vi kommer til å stikke innom Vila til høsten. Litt merkelig å tenke høst nå, som vårsola har begynnt å titte frem. Men det ser da ut til at høsten kan bli fin. Når vi har fått nytt sommeren fullt ut riktignok.
------------------------------------------------
Take a look at Vila's Fall 2009 collection. Notice the grey-lilac color in the three first photos, the rolled up sleeves, the sexy lenght pants, the leather, the flower patterns. Look like a good fall.

12 kommentarer :

Anonym sa...

Oi, de lakktightsene var veldig skinnende! Jeg har veldig lyst på lakkBUKSER jeg, slik som de fra Topshop ifjor høst. Blir nok bare å lete i sånne punk-butikker :)

Anonym sa...

thanks for the comment:) i could wear any of these, any day

Anonym sa...

Det var veldig mye fint! :)
Jeg vil også ha lakktights! ;P

Anonym sa...

Takk for kommentar:) Må bare si at bloggen din er veldig fin, skal følge litt med på den fremover:)

Mette sa...

Veldig meg.

Ladybird sa...

La Belle et lait girl: he he he...jeg gik faktisk forbi Manuilliosion i går, som er nettopp en slik butikk. Da kommenterte vi jentene at der kan man helt sikkert finne noen kule ting i lakk eller med nagler. Så jeg tar turen innom snart jeg ;)

The age og Consumption: They are easy to like, easy to wear ;)

Marit: lakktights rocker fortsatt!

Sandra: Så hyggelig, takk det samme ;)

Mie: mmm veldig lett å like ;)

Anonym sa...

Jeg liker de store dressjakkene! :)

Nina sa...

Det blir nok en mørk høst og vinter vi går inn i! ganske greit egentlig:)

Ladybird sa...

Nina: Høsten kan gjerne være litt mørk og mystisk ;)

Ladybird sa...

Katrine: de store dressjakkene er rålekre. Gjerne med et flott for som kommer frem når man ruller opp ermene ;)

Jentelus sa...

Enig med deg: hurra for pudder og tåkefarger! Jeg roper enda høyere Hurra for opprulla buksebein og ermer! :)

Ladybird sa...

Jentelus: Da roper vi et enstemmig 3xhurra for det ;)