Sider

15.03.2009

Say "Hello" to Sonia


Photo: ladybird
Er ikke den nye veska mi fin? Jeg synes Sonia Rykiel har fantastiske farger i sitt karakteristiske stripemønster. Har tittet etter en slik veske, men egentlig i en velour versjon. Men da jeg så denne var jeg solgt. Den er fresh, feminin, tøff og sporty. Det gjør at jeg kan bruke den i kontrast til mange antrekk og skape et mer spennende uttrykk. Og jeg elsker at jeg kan bruke den som en crossover bag. Love it!
----------------------------------------------------
Here it is, my brand new bag. I have always been fascinated by Sonia Rykiels stripes and color combination. I love the fact that this bag is so versatile. It is sporty, feminine, fun and got som edge. It will be perfect finishing an outfit. Love it!

23 kommentarer :

Anonym sa...

Det var et godt kjøp, veldig veldig fin!

Anna Margrete sa...

Den var kjempe fin! :)

ingrid sa...

fin veske!!

Anonym sa...

<3 Love it. Jeg liker best vesker som kan kombineres som bæreveske og cross-over ;-)

K.Line sa...

Love it!

Ella sa...

Hello Sonia! Kjempefin veske!!

Anonym sa...

den var kul :):)

Anonym sa...

Utrolig fin veske og fresh farge kombo.
Elsker dessuten striper:)
Ble nysgjerig på velour veska!!
Bekki

Frøken Funky Farm sa...

Hello, Sonia!
Jeg har et stripeskjerf fra Sonia, love it, fresher opp det meste, akkurat som veska di vl gjøre.

Anonym sa...

Det må jeg si var et godt kjøp! Fikk selv lyst på den! Fargene er jo så friske og fine sammen. Lucky you!;)

Ladybird sa...

Tusen takk alle sammen, bra at den falle i smak hos flere! Gleder meg til å ta den i bruk!

For velour versjonen kan dere gå inn på anywho.dk og titte, den er også rålekker ;)

Marte sa...

Så stilig veske Ladybird:) Bra kjøp!

Ladybird sa...

Du kan tro jeg er blitt glad i den allerede, skal bli deilig å lufte den for første gang ;)

Anonym sa...

Kjempe fin veske!!Kan du dele med oss hva den kostet?:0)

Ladybird sa...

MMille: det er det lov å spørre etter vet du. Den kostet cirka 2.600,- på ordinær pris i norske kroner, men jeg fikk den for cirka 1.200,-. Et kupp kan men vel kalle det ;)

Mademoiselle Blueberry sa...

Åh, Lovely! Vilken karamell! Underbar!

Ladybird sa...

La Fleur: en riktig god karamell ;)

Hilde N sa...

Wow - den var veldig fin!!

Ladybird sa...

Hilde N: Jeg vet, er så fin atte ;)

Camilla sa...

For en søt fargeklatt! I love it.

Ladybird sa...

Camilla: ja det kan du tro jeg gjør også ;)

Anonym sa...

Takk for prisinfo; nå vneter jeg bare på et outfit-blide hvor den fiiine veska er med :0)

Ladybird sa...

Mmille: Bare hyggelig det du ;) Syns jeg gjorde et riktig godt kupp jeg! det er nok ikke lenge før du får se et outfit bilde med den, den er jo så fiiiiiin! ;)