Sider

09.06.2009

Frizeteva


I går kveld så jeg meg lei av høysåten jeg hadde på hodet, også kalt hår. Jeg flettet det og bestemte meg for at det var på tide med et frisørbesøk...
Derfor startet denne morgenen med å sitte i denne stolen....

Photos: ladybird
...i denne frisørsalongen. Ser kanskje litt sliten ut utvendig, men er fin fin innvendig Og alle som jobber der ser ut som Audrina kopier (sort langt hår, tynne som få og velutrustet i front), og veldig hyggelige!

Skal du tilfeldigvis til frisøren når du er i Riga (eller få manikyr eller pedikyr) så kan jeg anbefale Maija salongene. I dag klipte jeg meg i den som ligger rett ved Zara nede i byen, en tverrgate til Terbetas. Har besøkt Maija salongen i Dzirnavu tidligere, for pedikyr og var storfornøyd den gangen. Så begge kan fint anbefales!
-----------------------------------------------
Yesterday I decided I couldn't stand my hair and decided to get a haircut. First thing this morning I visited a hairdresser in Riga to get a haircut. I visited the Maija hairdresser next to Zara in Terbetas Iela, the girls there are good at hairdressing and really cute. My hair feels thousand times better now!

Ingen kommentarer :