Sider

18.06.2009

Skal. Skal ikke. Skal. Skal ikke.


Photo: ladybird
Jeg har kjøpt meg et nytt kjede. Med store grå tøyroser. Det egentlig veldig lekkert. Men jeg er litt usikker. Kommer jeg til å bruke det. Er det en keeper? (og ja, jeg må forkorte det litt, vil ikke at det skal se ut som en slik velkommst krans man får når man ankommer hotellet sitt på Hawaii.)
----------------------------------------------------------------------------------------------
I got a new necklace. Big, grey roses. I'm not quite sure if I'm keeping it or returning it. It's truly beautiful, but is it wearable? If I keep it, I'll make it shorter...What do you think, it is a keeper?

16 kommentarer :

Camilla B sa...

Hi hi! Jeg falt pladask for det og måtte bare kjøpe like før jeg dro til Barcelona, men har fortsatt ikke brukt det. Får det liksom ikke til å funke... Tips mottas med takk! :-)

StianK sa...

ooh, keep!! jeg likte det veldig godt:)

Ladybird sa...

Camilla B: jeg tenkte å style det med noe helt enkelt. Skinny jeanbs og singlet, men etter å ha testet det litt i går så blir det med tilbake til butikken i dag, det funker ikke helt. Dessuten er det så spesielt at man bruker det en gang eller to også glemmer man det litt deretter, for man får liksom ikke brukt et sånn kjede så ofte, det legges så godt merke til og man føler at man går i det hele tiden...så it's going home ;)

Men du får det helt sikkert til å funke!

Stian K: Har en regel på at jeg kun beholder det jeg er 100% sikker på og da måtte dette tilbake gitt. Adios ;) Men jg vet jo hvor jeg finner det om jeg savner det...dessuten er jeg en armbånd, øredobb, ring jente...kjeder bruker jeg så lite... :) Men det er VAKKERT!

*SNYdesign sa...

Vakkert, go for it! Jeg vil også ha!
Ha en super helg:)

Keera sa...

It is a beautiful piece, but it is difficult to look good in. You have a small frame, but it can still make you look bigger. Was it a pin or a hairband, go...but no as a necklace.

Anonym sa...

Dropp det, for hvor ofte kan man bruke et slikt et da?! :)

Katerina sa...

oh yes keep it, it's awesome!!!

Cecilie sa...

Det blir sikkert pent til en svart enkel kjole eller basics som skinny jeans og singeltt =)

Anonym sa...

Litt enig med Keera! Men selvfølgelig, det kan jo vær du klarer å virkelig, for å snakke litt dårlig norsk/engelsk, "pulle det off"! :)

Maria sa...

Den var veldig fin! Likte den. Men det er som du sier, når det er spesielt og blir lagt merke til så godt, så blir det bare brukt 1-2 ganger..

Pinton sa...

Kult.. jeg har prøvd det jeg også.. men jeg tror jeg blir litt for kort for det.. også så jeg det i det nye costume som kom ut nå! faen, kanskje jeg skal kjøpe det da?! hehe.. blir så fristet!

Ladybird sa...

Det ble levert tilbake ganske raskt, jeg har vel egentlig funnet ut at det er best å bare kjøpe det man virkelig liker :) Men kan jo hende jeg angrer meg etterhvert ;)

I did return it, it is a piece that you will wera once or twice and get tired of. But I might regret it ;)

Marte sa...

enig, dropp det. Det kan være kult til et enkelt antrekk, men blir vel bare en eller max to ganger før det blir liggende.

Ladybird sa...

Godt at noen er enige med meg Marte, da føler jeg meg mer fornuftig ;)

Mia sa...

Tror du gjorde rett i å levere det tilbake jeg! Typisk sånn man blir veldig fort lei av!
Men fint var det =)

Ladybird sa...

Mia: Jeg angrer ikke ;) Finnes mange andre fine ting jeg kan bruke pengene på, som er enda mer anvendelig!