Sider

27.06.2009

Joana, Linda og Elin

Photos: Ladybird
Joana, Linda og Elin ble med meg hjem i går. Det vil si disse tre negllakkene fra Makeup Store. Nydelige farger, perfekt for sommeren. (og en tanke irriterende at fargene ikke gjengis perfekt på bilder) Første gangen jeg tester Makeup Store sine lakker, det blir spennnde å se hva jeg syns, siden jeg i det siste kun har brukt gromlakker fra Essie og OPI.
----------------------------------------------------
Joana, Elin and Linda is the names of these three nailpolishes from Makeup Store. I got them yesterday, and they will look fab with a tan.

4 kommentarer :

Tulipe Noir sa...

Åååh. Nydelige farger. NAM!
Jeg har et par fra Makeup Store som jeg er veldig fornøyd med, god holdbarhet osv. Krysser fingrene for at du blir nøjd :)

Ladybird sa...

Tulipe noir: De er lekre, er helt sikre på at du kunne gått med alle tre og. Synd at fargegjengivelsen er så dårlig... Har hatt på meg den ene et døgn nå og det virker lovende, det ene strøket har overlevd strandtur og greier ;)

Marte N. sa...

Jeg har også Elin (m.fl), og den holder supergodt på meg. Hadde den på i over en uke, inkl. heavy shopping i London i 5 dager. Så jeg gir Makeup Store sine lakker en nylakkert thumbs up! :)

Ladybird sa...

he he he...det kaller jeg god holdbarhet ;) Brukte den hele spaniaturen og trengte bare en retouch en gang ;)