Sider

15.06.2009

Jeg tror jeg elsker...


Photo: ladybird
...en sjiraff. Ja, en sjiraff! Da jeg var i Riga Zoo sammen med kjæresten brukte vi lng tid inne i sjiraffhuset. Blant annet med å beundre denne lille karen. Alle sjiraffene var inne i huset, fordi utearealet deres ble renset og ny mat ble lagt frem. Og denne lille karen hadde så vanvittig lyst til å komme ut igjen. Så han sto helt klint inntil vinduet og tittet ut. Bare se på de to fantastiske rundingene med damp på vinduet, som følge av at han har stått tett inntil vinduet med den vakre nesa si...fantastisk, ikke sant?
-------------------------------------------------
I think I'm in love. With a giraffe. Yepp, you read it. A giraffe. I fell for this lovely creature visitng the Zoo in Riga. He want's so badly to get outside, and there he is standing...Close to the window, looking out, and his warm breath makes these two cirkles at the window...I just love him.

9 kommentarer :

Anonym sa...

Jeg vil bare si at jeg digger bloggen din! Blir så inspirert og godt humør av den!Den har blitt en del av de faste sidene jeg sjekker hver morgen før arbeidsdagen starter! :)

*SNYdesign sa...

Så utrolig vakker sjarmør!

AK sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Camilla sa...

Den er så søt med lange øyevipper:-)

Renate sa...

Åh, så søtt!

Ladybird sa...

Anonym: Så utrolig hyggelig å høre :) Håper jeg kan fortsette å gi deg en fin morgenstund også :) Takk for at du faktisk sier i fra, det setter jeg pris på!

*SNYdesign: Han er såååå vakker!

Camilla: ja se på de øynenen, fantastiske vipper...nydelig!

Renate: ja...han er nydelig!

Tirill sa...

Om du er virkelig frelst burde du sjekke ut dette fine lille prosjektet her. Du kan til og med sende inn din egen sjiraff!

http://olahelland.net/giraffes/

AK sa...

*prøver igjen* Elsker og sjiraffer, spesielt øynene. Dette bildet var et skikkelig Kodak-moment. Fin blogg!

Ladybird sa...

Theme T: Tusen takk for tipset, det skal jeg selvfølgelig sjekke ut! :)

AK: he he he...øynene deres er helt fantstisk, så mørke og store og med fantastiske øyevipper... Takk takk ;)